Mies, mihin kiinnität huomiota naisen asunnossa?
Yksi nainen, joka lienee kateellinen minulle jostain, kommentoi että eräs mies varmaan kiinnittää huomiota asuntoni sotkuihin (toisin sanonen hänen mielestään asuntoni ei ole jatkuvasti siinä kunnossa kuin se olisi juuri siivottu, ja tavarat eivät aina ole ihan tip top paikoillaan).
Itse toivon, että se mies kiinnittäisi huomiota pöydällä ja sohvalla lojuviin kirjoihin, erityisesti klassikkokirjallisuuteen ja psykologisiin teoksiin.
Vaan eihän se minua mollannut nainen ymmärrä tuollaisista tuon taivaallista.
Kommentit (34)
Oli asunto millainen tahansa, jollekin se on vääränlainen. Itse olen saanut kuulla "siivousneuroosistani" kun tykkään ihan sellaisesta perussiististä. Väärä ihminen nyt keksii minkä tahansa syyn perustellakseen (itselleen varmaan lähinnä) sen että ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kans ostin kitaran ja jätän sen näkyville, jotta vaikuttaisin musikaaliselta. Samaten jätän arvostettujen kirjailijoitten teoksia näkyville (luen kuitenkin Valittujen Palojen lyhennelmän, jottei paljastu, etten ole lukenut alkuperäistä). Toimii aina, testattu.
Mullakin on kitara näkyvillä. Pitää vaan muistaa välillä pyyhkiä siitä pölyt pois.
Mitä te sanotte sit kun kysytään, että osaatko sä soittaakin ja pyydetään soittamaan jotain?
Mä en tiedä mihin miehet kiinnittää huomiota, mutta yksi mies kerran totesi että ilmeisesti tykkään pinkistä väristä kun sitä on niin paljon kodissa. No olin aika nuori ja nykyään se ei ole lempivärini. Tosin nykyään olen naimisissa miehen kanssa jonka lempiväri on pinkki, että sillai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kans ostin kitaran ja jätän sen näkyville, jotta vaikuttaisin musikaaliselta. Samaten jätän arvostettujen kirjailijoitten teoksia näkyville (luen kuitenkin Valittujen Palojen lyhennelmän, jottei paljastu, etten ole lukenut alkuperäistä). Toimii aina, testattu.
Mullakin on kitara näkyvillä. Pitää vaan muistaa välillä pyyhkiä siitä pölyt pois.
Mitä te sanotte sit kun kysytään, että osaatko sä soittaakin ja pyydetään soittamaan jotain?
Silloin voi sanoa että on sormi kipeä.
Ei voi tänään sormettaa tai peukuttaa.
Itse kävin treffeillä 27v naisen luona joka asui vanhemmillaan ja talo haisi kissan pissalta ja heillä oli 5 kissaa. seurusteltiin viisi vuotta sen jälkeen :) . Eli en ole kovin tarkka.
Mun mies kävi kerran mun asunnon ovella kurkkaamassa sisään. Seuraavan kerran mies tuli muuttamaan mun tavaroita yhteiseen kotiin. Sitä kiinnosti lähinnä mitä isoja huonekaluja "pääsee" yhteiseen asuntoon.
Hajuun. Reagoin aika herkästi vähänkin pahaan hajuun ja varsinkaan naisen asunto ei mielestäni tulisi haista pahalle koska mielikuvani naisista on että ovat siistimpiä kuin miehet. Tästä syystä en esim pysty tapailemaan koiranaisia koska asunto aina haisee koiran takia epämiellyttävälle, tunnelma lopahtaa siihen. Pahanhajuinen WC myös suuri turnoff, yllättävän monen naisen WC haisee pahemmalta kuin oma WC vaikka olen mies.
Toinen asia on ehkä tavaranpaljous, epämiellyttävää kun valtavasti kräsää ja paikat täynnä tavaraa.
M32
1. Haju
2. Siisteys
3. Lääkekaapin sisältö
Vierailija kirjoitti:
Hajuun. Reagoin aika herkästi vähänkin pahaan hajuun ja varsinkaan naisen asunto ei mielestäni tulisi haista pahalle koska mielikuvani naisista on että ovat siistimpiä kuin miehet. Tästä syystä en esim pysty tapailemaan koiranaisia koska asunto aina haisee koiran takia epämiellyttävälle, tunnelma lopahtaa siihen. Pahanhajuinen WC myös suuri turnoff, yllättävän monen naisen WC haisee pahemmalta kuin oma WC vaikka olen mies.
Toinen asia on ehkä tavaranpaljous, epämiellyttävää kun valtavasti kräsää ja paikat täynnä tavaraa.
M32
Lisäyksenä vielä että tavaranpaljoudella en tarkoita sotkua, pieni sotku tai epäsiisteys ei oikeastaan haittaa enkä odota että minun takia nainen siistisi asuntonsa tiptop kuntoon. Tavaranpaljous on epämiellyttävää vaikka ne tavarat olisi siististi paikoillaan.
Mutta haju, varsinkin koiranhaju, se pahin turnoff. Tai eläinten haju yleensä, kissakin oi joskus haista mutta yleensä kissa-asunnot ei haise läheskään yhtä pahalle kuin koira-asunnot.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vastaan röyhkeästi tähän, vaikka olen nainen. Hah.
Mies kiinnittää huomiota telkkarin leveyteen ja jääkaapin sisältöön.
Myös musiikintoistolaitteet saattavat kiinnostaa, miehestä riippuen. Sekin kiinnostaa, omistaako nainen asuntonsa vai ei.
Mulla ei ole telkkaria laisinkaan. Jääkaapissa on paljon kasviksia sekä lisäksi kalaa ja lihaa.
Makkarissa on sähköpiano. Omistusasunto kyseessä.
Veikkaan kyllä että klassikkokirjallisuus ja psykologiset teokset eivät ole miehillä ykkösenä listalla. Luulisin, että ylipäätään sekä miehet että naiset kiinnittävät ihan ensimmäisenä huomiota yleiseen siistiyteen tai sen puuttumiseen ja jos ei ole siistiä niin sitten voi olla vaikea nähdä sieltä rojun ja lian alta niitä kirjallisuuden teoksiakaan.