Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mihin kiinnität huomiota naisen asunnossa?

Vierailija
01.10.2020 |

Yksi nainen, joka lienee kateellinen minulle jostain, kommentoi että eräs mies varmaan kiinnittää huomiota asuntoni sotkuihin (toisin sanonen hänen mielestään asuntoni ei ole jatkuvasti siinä kunnossa kuin se olisi juuri siivottu, ja tavarat eivät aina ole ihan tip top paikoillaan).

Itse toivon, että se mies kiinnittäisi huomiota pöydällä ja sohvalla lojuviin kirjoihin, erityisesti klassikkokirjallisuuteen ja psykologisiin teoksiin.

Vaan eihän se minua mollannut nainen ymmärrä tuollaisista tuon taivaallista.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoihin.

Vierailija
2/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Ei kiinnosta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyihin pikkuhousuihin.

Vierailija
4/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan röyhkeästi tähän, vaikka olen nainen. Hah.

Mies kiinnittää huomiota telkkarin leveyteen ja jääkaapin sisältöön.

Myös musiikintoistolaitteet saattavat kiinnostaa, miehestä riippuen. Sekin kiinnostaa, omistaako nainen asuntonsa vai ei.  

Vierailija
5/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysin vitivalkoinen boksi ilman mitään taidetta, kirjoja tai värejä yhtään missään (pelkkää sisustusheinää, makrameekoristeita ja joku tympeä live-love-laugh kyltti), oletan että hän on n. 80äo ja sopiva korkeintaan kertapanoksi. Kumppanimateriaalia hän ei oile.

Vierailija
6/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinttyneeseen kissankusen hajuun. Kertoo usein myös elämänhallinnan ongelmista ja naisen hygieniaongelmista.

Vierailija
7/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syn verhöihin ja myytenkin sisystykseen.

Vierailija
8/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän edes yritystä näihin turhiin trollauksiin, kiitos.

Vierailija
9/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans ostin kitaran ja jätän sen näkyville, jotta vaikuttaisin musikaaliselta. Samaten jätän arvostettujen kirjailijoitten teoksia näkyville (luen kuitenkin Valittujen Palojen lyhennelmän, jottei paljastu, etten ole lukenut alkuperäistä). Toimii aina, testattu.

Vierailija
10/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet ihan oikeasti, että täällä on miekkosia???? XDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
11/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on siis ihan sama, minkälainen asunto naisella on? 

Vierailija
12/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet ihan oikeasti, että täällä on miekkosia???? XDDDDDDDDDDDDDDDD

Onhan täällä. Ainakin kiltti- ja uli-. Vai onko ne sama asia?

Miesmammoja on paljon, koska hekin haluaa aivotonta, vilkasta keskustelua iltansa ratoksi. Ja missäpä sellaista enemmän kuin mammojen lempeässä syleilyssä.

Vierailija
13/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tutkin, onko pölyt pyyhitty ns. vaikeista paikoista, kuten ikkunakarmien ylälaidoista. Kylpyhuoneessa luon silmäyksen peilikaappiin ja tsekkaan, onko siellä esimerkiksi sormenjälkiä.

Vierailija
14/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kans ostin kitaran ja jätän sen näkyville, jotta vaikuttaisin musikaaliselta. Samaten jätän arvostettujen kirjailijoitten teoksia näkyville (luen kuitenkin Valittujen Palojen lyhennelmän, jottei paljastu, etten ole lukenut alkuperäistä). Toimii aina, testattu.

Tämä tilanne, jossa esim. tämä nainen näki asuntoni, oli spontaani :D Kirjat olivat esillä koska en joka kerta jaksa siirtää niitä kaappiin ja taas takaisin. 

Ap

Vierailija
15/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sovin tinderissä panotreffit yhden kauniin parikymppisen naisen luo.

Kämppä oli sotkuinen, ja ihan ehdasti likainen eli ei varmaan kuukausiin siivottu kunnolla.

Lisäksi asunnossa haisi ärtsy kissan kusi.

Noh, juotiin kahvit ja tein hänelle omenaiset, eli punaiset posket ja siemenet sisään, mutta toisia treffejä ei tullut vaikka ulkoisesti oli tosi kuuma kissa.

Vierailija
16/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on siis ihan sama, minkälainen asunto naisella on? 

No miksei olisi. En mä seurustele kenenkään kämpän kanssa. Haloo!

Vierailija
17/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vessanpönttö on törkyinen niin ajattelen naisen olevan epäsiisti myös ruokaa laittaessa yms.

Vierailija
18/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinttyneeseen kissankusen hajuun. Kertoo usein myös elämänhallinnan ongelmista ja naisen hygieniaongelmista.

En ymmärrä mitä kissankusen haju kertoo omistajansa hygieniasta.

Itselläni on kissa ja laadukasta kissanhiekkaa ja jätökset keräilen kerran pari päivässä, mutta minulla ei ole hajuaistia, joten en voi tietää, jos se kissankusi haisee. Elämänhallintakin on kunnossa.

Olen myös kuullut, että omistaja tottuu tai turtuu siihen hajuun, eikä haista sitä itse.

Vierailija
19/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on kitara näkyvillä. Pitää vaan muistaa välillä pyyhkiä siitä pölyt pois.

Vierailija
20/34 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 3 kiinnitän huomion pelastussuunnitelmaan. Vastuullisella naisella sellainen on laadittuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi