Vituțțaa niin vıțusti
"Kaveri"miekkonen... Mitä enemmän hommaa mietin, sen selkeämmäksi käy syy siihen, että viestittelytahti kiihtyi nollasta sataan, kun hänelle paljastui että olen se, joka väitän olevani. Nyt vasta näen totuuden.
Pıłłuahan se halusi, bișșe kun on ja avoimessa suhteessa!!!! Kun asiat eivät ole edenneet pan0puuhiin, ei viestittelykään enää niin kiinnosta!!! Ei tietenkään hän myönnä ikinä mitään, mutta nyt sen tajuan... Ja raivostuttaa niin vítušti!!!!!
Kommentit (13)
Kun katselee itseään kuivilla silmillään päivästä toiseen, niin sitä on niin tottunut siihen mitä näkee. Sitten jatkuvasti kuulee vouhotusta että olet niin kaunis olet niin söpö olet niin gorgeous ja vaikka ja mitä. Kaveritkin haluavat vain piłłua.
Niin tiedättekö, kun itsellä on vaikka ja mitä meneillään elämässä. Miettii päivästä toiseen isoja juttuja, siivoilee, hakee töitä, tekee töitä... Yrittää tutustua miekkosiin kaverina. Täysin vilpittömästi ilman mitään sek-suaałisia juttuja. No joo myönnän, että kaverimiekkosen kanssa meni vähän överiksi XDDDDD Mutta ei hän ole pahan näköinen...
Mutta siis kun itse näen itseni IHMISENÄ. KOKONAISUUTENA. Näen itsessäni SISÄLTÖÄ. Erilaisia tilanteita, tapahtumia, kaikkea mielenkiintoista mistä voisi puhua.
...ja muut näkevät vain ULKONÄÖN ja vouhottavat siitä loputtomiin.
En osaa enää suhtautua asiaan mitenkään!!
En siis yritä sanoa, etten pidä naamastani. Yritän sanoa, että joskus on päiviä, jopa kausia, kun vtuttaa eikä jaksa miettiä mitään tuollaisia. Ja sitten muut näkevät siltikin vain ulkokuoren ja vouhottavat siitä ja yrittävät päästä pöksyihin kaveruuden varjolla!!!
Vietät aikaasi yksinkertaisten ihmisten seurassa jos ulkonäkösi lumoaa koko ajan ja jatkuvasti.
Kukaan ei ole niin epäinhimillisen upea että kaikki sekoavat hänen seurassaan.
Tutustu uusiin ihmisiin harrastusten ym parissa ja palauta itsesi maanpinnalle.
Elämässä on niin paljon muutakin kuin jatkuva ihmissuhdevatkaus
Vierailija kirjoitti:
Vietät aikaasi yksinkertaisten ihmisten seurassa jos ulkonäkösi lumoaa koko ajan ja jatkuvasti.
Kukaan ei ole niin epäinhimillisen upea että kaikki sekoavat hänen seurassaan.
Tutustu uusiin ihmisiin harrastusten ym parissa ja palauta itsesi maanpinnalle.
Elämässä on niin paljon muutakin kuin jatkuva ihmissuhdevatkaus
Kateus ei auta tässä kohtaa mitään. Olen ihan maanpinnalla, mutta kun koen jatkuvasti tätä samaa pskaa. Kukaan ei halua tutustua MINUUN, vaan ainoastaan hyötyä ulkokuoresta pääsemällä sänkyyn!!
Mitäs kuvittelet sen tarkoittavan, että kaverimiekkonen flirttailee ja kirjoittaa SUORAAN SĚKSIŠTÄ, joka päivä, myöhään yöhön saakka, kunnes täysin yllättäen lopettaa viestittelyn ja hädin tuskin vastaa enää mihinkään mitä hänelle lähetän.
Istu alas, ota lääkkeet ja rauhoitu!
Myöhemminhän kaikki oli ihan läppää vaan, ja "minä annoin niin hyvän tilaisuuden siihen", ei hän muuten olisi, tietenkään.
Miekkoshullu vauhdissa taas XDDDD
Tämä ulkonäkövouhotus menee jo siihen, että en enää käsitä mistään mitään!! Olen itsekriittinen, aina ollut. Minulla yleinen mieliala vaikuttaa siihen miten itseni näen. Tiedostan, että se kaikki on olemassa, mutta jos olen vttuuntunut, aivan uupunut ja sitä rataa, niin näen vain kaikkea huonoa kaikessa. Minulla on niin kuivat silmätkin, että en aina näe itseäni kunnolla XDDDDD
JATKUU.