Onko naapurinne kuollut kotiinsa eikä kukaan ole kaivannut? Vasta haju antanut vihjeitä että naapuri olisi kuollut.
Kommentit (12)
Itse kuolen varmasti juuri tuolleen kun ei ole ystäviä. Joku sydänkohtaus tai vastaava kun tulee ja ei pysty soittamaan ambulanssia niin se on siinä.
Minä ihmettelen viime kesäistä kuolemantapausta jolloin kaukainen sukulainen oli kuollut kerrostaloasuntoonsa.
Ruumis oli niin mädäntynyt ettei sitä pystynyt tunnistamaan kuin dna-testillä.
Miten ihmeessä kukaan ei haistanut mitään??!! Kesällä luulisi koko talon dunkkaavan kauheelle.
Ihme juttu.
Tai kissa paskantanut taas oven eteen, kun kukaan ei ole työpäivän aikana kerinnyt putsata hiekkalaatikkoa.
Kuulemma kaalilaatikolle haiskahtaa. Kannattaa raottaa postiluukun kantta.
Mun tuttu kuoli lähimpään kerrostaloon. En muista, miten löytyi.
Oli ollut kauan kuolleena. (Päästetty pois psykiatrisesta hoidosta eikä kerrottu omaisille mitään pois pääsystä eikä seurattu vointia mitenkään.)
Vierailija kirjoitti:
Oli ollut kauan kuolleena. (Päästetty pois psykiatrisesta hoidosta eikä kerrottu omaisille mitään pois pääsystä eikä seurattu vointia mitenkään.)
Lisään vielä, että kuoli nälkään.
Eli perään katsominen olisi auttanut.
Minun naapurini kuoli pari vuotta sitten kesällä. Lähtiessäni aamulla töihin, ajattelin, että joku on jättänyt roskapussin eteiseen ja lähtenyt reissuun. Iltapäivällä palatessani rapussa oli miehiä ghostbusters-puvuissa ja löyhkä oli karmea. otsonointilaitteista huolimatta.
Kämpästä piti purkaa kaikki irti lähtevä ikkunan kautta nosturilla ja rakentaa uudelleen. Luulen, että tuo kaikki kävi niin äkkiä, että voisi käydä kenelle vain yksinelävälle, vaikka olisikin kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen viime kesäistä kuolemantapausta jolloin kaukainen sukulainen oli kuollut kerrostaloasuntoonsa.
Ruumis oli niin mädäntynyt ettei sitä pystynyt tunnistamaan kuin dna-testillä.
Miten ihmeessä kukaan ei haistanut mitään??!! Kesällä luulisi koko talon dunkkaavan kauheelle.
Ihme juttu.
Ei ihminen nyt ihan hetkessä kuitenkaan tunnistamattomaksi mene.
Valitettavasti on mutta häntä kaivattiin niin ettei ehtinyt haista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että kuoli nälkään.
Eli perään katsominen olisi auttanut.
Lisään vielä, että hänen ollessaan jo kuolleena asunnossa, eräänä päivänä tuntui palaneen käryä ja yksi asukas kävi haistamassa jokaisen postiluukusta.
Mitään haju ei tuossa asunnossa tuntunut.
Luulis että enkelit edes ilmoittaisivat omaisille unessa tai aavistuksena, jos omainen tai joku vaan on kuollut, ettei vasta naapuurit ruumiin mätänemisprosessin myötä herää asiaan. Enkelit on kuitenkin palvelukseen lähetettyjä henkiä. Ihme peukoalonpyörittäjiä taitavat sitten olla.
Luultavasti on kuallu jos siltä haiskahtaa.