Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet haukkuvat usein ulkonäössäsi

Vierailija
13.12.2013 |

Onko teidän kohdalle osunut moisia juntteja? Mulle on kerran tansseissa yksi suomileijonakaulainen mies sanonut, että olen kotkan näköinen. Eräs toinen taas virolaista exäänsä kaipaillessaan vertaili minua häneen ja sanoi, että minä en ole ainakaan kaunis.

Kouluaikoina räkänokkapojat huutelivat laudaksi.

Miten nämä jää mieleen paremmin kuin kehut :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma Tarja Halosen nenä. Oli baarissa joku ohikulkija eli en tiedä tyypistä mitään, tunne enempiä tai edes keskustellut hänen kanssaan mitään. 

Tää oli aikana jolloin Tarja oli juuri valittu pressaksi. Tuskin se kohteliasuus kuitenkaan oli??

Vierailija
2/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta... "Mä en ainakaan ikinä vois olla noin pitkän naisen kanssa!" No, voi voi, kurja juttu että sulla on noin huono itsetunto. Kävelen sun yli näillä 17 cm koroillani.

Suomeksi: ihan sama mulle jos joku ei kestä pitkää naista. Se ei ole multa mitään pois :D Deittailen vain hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus täälläkin usein aikaansaa negatiivissävytteisiä kommentteja :(

Vierailija
4/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs sanoi, että mulla on tosi pitkä selkä ja paljon luomia.

Jep, olen persjalkainen suomalainen ja luomia on paljon. Olimme deittailleet tiiviisti huimat kaksi viikkoa (useita tapaamiskertoja tuona lyhyenä pätkänä) ja tiesin just sillä hetkellä, että tämä juttu päättyy tähän.

Olisi vain pitänyt sanoa sille vastaukseksi "Aivan, ja sinä olet minua 2 senttiä lyhyempi."

Vierailija
5/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain pituudesta ikäviä kommentteja sinkkuaikana. Joskus se jopa haittais. Lopetin korkokenkienkin käytön koska en jaksanut sitä ainaista kommentointia. Noh, tapasin miehen, joka on yli 10 cm mua lyhyempi, ja joka vaati mua aloittamaan korkokenkien käytön uudelleen, koska kuulemma näytän upealta koroissa. Kerran baarissa tiskillä seisoessani (odotin miestäni wc:stä) viereen tuli mies joka sanoi, että mussa on kaikki muu kohdallaan mutta oon liian pitkä, ja näin ollen hän ei edes yritä iskeä mua. Mun mies kuuli tämän, tuli luokse, halasi ja laski poskensa mun (melko isojen) rintojen päälle ja hymyili autuaasti. Lähti tämä Auervaara aika äkkiä karkuun. Saattaa katsella pitkiä naisia toisilla silmillä jatkossa...

Vierailija
6/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko miehenä jotenkin outo ja epäonnistunut yksilö, kun ei ikinä tulisi mieleenkään sanoa naisen - tai miehenkään - ulkonäöstä jotakin negatiivista? Sellainen ei vain kuulu hyviin tapoihin, vai kuuluuko sittenkin?

Vierailija
7/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä aikuisiällä kukaan ole haukkunut. Ylästeella sain kyllä kuulla olevani lauta, ja iso nenä myös sai haukkuja. Pienistä tisseistäni tykkään silti, nenästä en pidä.

Vierailija
8/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeistä on tullut pari kertaa kuultua.

Ei sillä, onhan sitä ihraa, mutta "mies", joka on mielestään oikeutettu sanomaan moista ääneen, ei kyllä sitten enää ansaitse yhtään mitään multa.

Yhdelle totesin tuohon jotenkin "on tainnut sun älykkyysosamääräkin eksyä mun läskeihin, koska sulla sitä ei ainakaan näemmä ole".

Vierailija
9/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Silmälaseja

-Vaatteita

-Reisiä

-Hiuksia

-Ihon kuntoa

Kaikki arvostelut tulleet miehiltä, joita en tunne.

Vierailija
10/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:13"]

Mäkin sain pituudesta ikäviä kommentteja sinkkuaikana. Joskus se jopa haittais. Lopetin korkokenkienkin käytön koska en jaksanut sitä ainaista kommentointia. Noh, tapasin miehen, joka on yli 10 cm mua lyhyempi, ja joka vaati mua aloittamaan korkokenkien käytön uudelleen, koska kuulemma näytän upealta koroissa. Kerran baarissa tiskillä seisoessani (odotin miestäni wc:stä) viereen tuli mies joka sanoi, että mussa on kaikki muu kohdallaan mutta oon liian pitkä, ja näin ollen hän ei edes yritä iskeä mua. Mun mies kuuli tämän, tuli luokse, halasi ja laski poskensa mun (melko isojen) rintojen päälle ja hymyili autuaasti. Lähti tämä Auervaara aika äkkiä karkuun. Saattaa katsella pitkiä naisia toisilla silmillä jatkossa...

[/quote]

Sun miehellä tuntuu olevan itsetunto kohdallaan, upeaa.

Vierailija
11/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, hoikka ja melko pienirintainen. Se ärsyttää eniten sellaisia lyhyitä ja tanakoita miehiä, toisaalta suomileijonakoruisia ja toisaalta lyhyitä mamu-miehiä.

Vierailija
12/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut haukkuja miehiltä, vaikka en ole mitenkään ihmeen ihana. Useimmilla on kai käytöstavat sen verran kohdallaan, että eivät lähde naisten ulkonäköä haukkumaan.

Sen sijaan yksi parhaimmista ystävistäni sanoo aina jos näkee valokuvan jossa näytän suht hyvältä, että en ole yhtään itseni näköinen. Kaikissa karmeimmissa kuvissa olen tietysti just itseni näköinen. Ei tuo nyt varsinaisesti haukkumista ole, mutta joskus ihmettelen, että ihan vilpittömästikö noin meinaa vai yrittääkö vain lytätä tai piikitellä.

Vierailija
13/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla aika paljon ulkonäöstäni, niin koulukiusaajilta, ravintoloissa juopuneilta miehiltä kuin eräältä exältänikin joka haukkui minua koko ajan. Tällaisia vikoja minussa ainakin on listattu päin näköä:

- luonnottoman isot korvat

- ulkonevat torahampaat

- ei keltaiset, vaan ruskeat hampaat

- kummallinen lyhyt ja leveä nenä

- munapää

- kamalia karvaisia luomia paljon

- "kiinalaiset silmät"

- afrohuulet

- persjalkaisuus

- kummalliset tissit

- kääpiö, pätkä, hukkapala tms (olen 161 cm, en edes äärimmäisen lyhyt)

- vittumaisen näköinen ihminen yleisesti

Joo, miestä en olekaan sitten saanut paitsi se yksi siinä pysyi puoli vuotta seurustelemassa ja pilkkasi senkin ajan kun olen niin ruma. Ja olen kyllä oikeastikin ruma, ja harmittaa että se merkkaa niin paljon elämässä :(

Vierailija
14/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli joku urpo kommentoimaan ylimääräisiä kilojani (silloinkin maks 5kg) tyyliin "on tainnut kebab maistua". Ja sit ihmetteli kun sai loput siideristäni naamaansa. 

Aikana ennen nettiin pääseviä kännyköitä oon saanut kuulla muistuttavani sitä ja tätä julkisuuden henkilöä, ja kun en kenenkään nimeä tunnista, on jäänyt epäselväksi onko se ollut kehu vai haukkuma... nimetkin kadonneet jo muistista.

Vierailija
15/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole (vielä) minkään yksittäisen jutun takia haukkunut, "hyi saatana oot ruma mee kauneusleikkaukseen" -tyyppistä yleistä kommentointia olen enimmäkseen joutunut kuulemaan. Kai mulla on sitten vain ruma naama. ;D Vaikka aina naisia syytetään ilkeiksi, niin kyllä mua ovat enimmäkseen pojat/miehet haukkuneet.

Vierailija
16/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pariin otteeseen sanonut että onpa mulla kolho pylly. Eikä siinä, oikeassahan on.

Vierailija
17/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kenellekään koskaan tullut kukaan oikeasti hyvännäköinen mies haukkumaan?

Vierailija
18/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana iskin miehiä tai he minua joka vkonloppu. Yhtä hoitoa en montaa kertaa katsellut ja sain kuulla olevani satanistin näköinen. Kummasti kelpasi satanisti ;)

Pari vuotta ja muutamaa kiloa myöhemmin ystäväni joka on mies heitti kerran ohimennen: sä olisit niin hyvän näköinen jos olisit vähän laihempi. Se sattu..

Vierailija
19/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea olen kuullut kyllä, yleensä juuri itseäni lyhyemmiltä miehiltä, miksiköhän näin? Kasvoissani on yksi luomi, siitä sanottu monta kertaa, tissejä haukuttu pelkällä ohitse kululla( kasvattais toikin rinnat, niin kävis) - mulla on pieni c-kuppi ja olen 170cm pitkä ja n.58kg. Peppua on kommentoitu yleensä positiiviseen sävyyn, ehkä ei ole muulla lailla kehdattu tai en ole itse kuullut mitään baariheittoja tästä. Miltäköhän miehistä tuntuisi, jos ihan ohitse kävelemällä saisivat itse kuulla näitä myös? Vielä se, että on eri asia kommentoida suoraan jollekin jotain, kuin se, että yrittää nolata toisen ihmisen yleisön edessä.

Vierailija
20/23 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi uskoa että aikuiset ihmiset sanoo tollasia kommentteja, järkyttävää! ois niin helppo sanoo et älkää välittäkö mut kyl itelleki tulis ihan kauhee mieli jos joku sanoia noin...mulle ei oo onnex tommosii mulkkuja tullu vastaan..mä ajattelen aina niin et jos vaik mun maharöllykkä vaivaa mua ja sit oikeesri ahistaa, ni mietin että sevmistä ihmiset muistaa sut kuollessas ei oo koskaan ulkonäkö.. jos on vaikka suunnattoman suuri nenä ni kyllä sun lapset, mies, rakkaat ym. muistaa vaan sen sun luonteen, ei sitä nenää..loppupeleissä se luonne aina ratkasee..oikeestaan kirjotan tätä tekstiä myös muistutuksex itelleni :)