Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisipa äitini tehnyt abortin.

Vierailija
13.12.2013 |

Vanhemmillani oli jo 2 lasta kun minä vahingossa ilmoitin tulostani ja kaikki tsemppasivat äitiäni tekemään abortin. Äitini uskoi ja rukoili että saisi pojan koska 2 tyttöä jo oli mutta tyttöhän se minäkin olin. Koko elämäni on ollut vaan niin vaikeaa ja jatkuvia vastoinkäymisiä yms että toivoisin etten olisi syntynyt lainkaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä vanhempiesi syystä ole syntynyt, vaan sieluna saanut vuoron tulla maailmaan perheesi kautta. Jos työelämä ei elämässäsi ole kukoistanutkaan (kaikilla ei!) niin ehkä jotakin muuta olet täällä ollut opiskelmassa? Nauti elämässäsi kaikesta mistä voit, pienistä tai iloista jutuista. Tee jotakin sille, mitä voi tehdä. Hyväksy se, mille et mitään voi. Onni lähtee pienistä jutuista, ja ihan omista. Älä vertaa elämääsi muiden elämään. Elämäsi on sinulle juuri tarkoitettu. 

Vierailija
2/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin aloitusta, koska tuntemukset on niin samat. Ennen oli rankkoja itsesäälin puuskia, nykyään ehkä hieman lievempänä, mutta pari kuukautta joka päivä olen ajatellut, että enpä olisi syntynyt. Olen täysin turha ihminen ja sairas enkä ole saanut tehtyä elämästäni mielekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Välillä vihaan vanhempiani, kun halusivat lapsen ja minä synnyin. Olen todella luuseri ihminen, en oikein hyödyksi ja iloksi kellekään, vanhemmilleni kiviriippa. (Minulla on toimintakykyäni huonontava sairaus) Kaikilla ois helpompaa ilman mua.

Vierailija
5/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:14"]

Sama homma. Välillä vihaan vanhempiani, kun halusivat lapsen ja minä synnyin. Olen todella luuseri ihminen, en oikein hyödyksi ja iloksi kellekään, vanhemmilleni kiviriippa. (Minulla on toimintakykyäni huonontava sairaus) Kaikilla ois helpompaa ilman mua.

[/quote]

Mulla kanssa sairauksia ja vaivaa enkä ikinä ole päässyt enkä tule pääsemään työelämään ja 20v kotona ovat masentaneet minut täysin vaikka olen harrastanut ja tehnyt vapaaehtoistyötä yms mutta suuri häpeä on sanoa tutuille että olen vaan kotona,ihmiset vaan halveksivat minua.

Vierailija
6/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä näkee näin härskiä itsesäälissä rypemistä kuin ap:llä.

Vierailija
8/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:21"]

Harvoin sitä näkee näin härskiä itsesäälissä rypemistä kuin ap:llä.

[/quote]

Jos sä olisit yli 40v kuten minä joka ei ole mitään paikkaansa täältä yhteiskunnasta löytänyt niin kyllä sinäkin rypisit itsesäälissä.

Vierailija
9/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:10"]

Vanhemmillani oli jo 2 lasta kun minä vahingossa ilmoitin tulostani ja kaikki tsemppasivat äitiäni tekemään abortin. Äitini uskoi ja rukoili että saisi pojan koska 2 tyttöä jo oli mutta tyttöhän se minäkin olin. Koko elämäni on ollut vaan niin vaikeaa ja jatkuvia vastoinkäymisiä yms että toivoisin etten olisi syntynyt lainkaan

[/quote]

Mulla on kolme tyttöä ja olen ollut tyytyväinen. Ihan sama, tyttö tai poika. Tervetulleita ja yhtä rakkaita kaikki.

Sulle sanot, että säkin olet toivottu lapsi ja onneksi sä olet olemassa. Jumalalle kaikki lapset on toivottuja ja rakkaita. On olemassa Isä, joka rakastaa sinua juuri sinuna itsenäsi.

Siunausta.

J-P

Vierailija
10/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:10"]

[/quote]

Mulla on kolme tyttöä ja olen ollut tyytyväinen. Ihan sama, tyttö tai poika. Tervetulleita ja yhtä rakkaita kaikki.

Sulle sanot, että säkin olet toivottu lapsi ja onneksi sä olet olemassa. Jumalalle kaikki lapset on toivottuja ja rakkaita. On olemassa Isä, joka rakastaa sinua juuri sinuna itsenäsi.

Siunausta.

J-P

[/quote]

Joopa joo en jaksa uskoa uskovaisten juttuja eipä se Jumala musta välitä kun ei auta mua millään lailla vaikka vuosikymmenet olen jo kärsinyt. Antaisi edes työpaikan mutta eipä se vaan mitään anna.

Vierailija
11/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan nyt näin, kun ei tu osalainaus onnistu.

>>Joopa joo en jaksa uskoa uskovaisten juttuja eipä se Jumala musta välitä kun ei auta mua millään lailla vaikka vuosikymmenet olen jo kärsinyt. Antaisi edes työpaikan mutta eipä se vaan mitään anna.<<

Kyllä Jumala pitää huolen. Mutta Jumalalla on asioissa tietty järjestys.

Matteus 6:26-34

J-P

Vierailija
12/12 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:35"]

Lainaan nyt näin, kun ei tu osalainaus onnistu.

>>Joopa joo en jaksa uskoa uskovaisten juttuja eipä se Jumala musta välitä kun ei auta mua millään lailla vaikka vuosikymmenet olen jo kärsinyt. Antaisi edes työpaikan mutta eipä se vaan mitään anna.<<

Kyllä Jumala pitää huolen. Mutta Jumalalla on asioissa tietty järjestys.

Matteus 6:26-34

J-P

[/quote]

Joo no onpa pitkään sitten aikaillut kun ei 41v ole yhtään työpaikkaa löytänyt muutaman kuukauden työllistämistukipätkän joskus. Ja en mä enää tällaista turhaa elämää ala kauaa katselemaan kun saan miehelle jutut selväksi niin on turha jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi