Taas kerran tuli ero parille, jonka nainen vielä alkuvuodesta hehkutti
että kun tää uusi on niiiiiiiiiin erilainen kuin se pasks eksä ja niin osaa keskustella ja ottaa huomioon ja ostelee lahjoja ja seksi on parasta ikinä ja mies niiiiiiiiiin hyvin tulee toimeen mun lasten kanssa ja kaikki on niiiiiiiin iiiihanaaaaa ja erilaista kuin ennen ja niiiiiiiin parempaa. Ja heti muutettiin yhteen ja kaikki on maaaaahtavaa ja mies laittaa ruokaa ja niiiiiin huomioi ja kehuu joka päivä ja ja ja
Ja sit nyt itketään, kun se mies olikin ihan paska tuppisuu alkoholisti tyhmä pettäjä.
Mua ärsyttää tollaset ihmiset.
Kommentit (5)
Mua ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä, että jotkut asiat vaan selviävät myöhässä ja mielipiteet muuttuu
Ethän sinäään logiikallasi voisi sanoa että sinua ärsyttää moiset ihmiset,koska mielipiteesi saattaa vuosien päästä muuttua.
Tuossa on varmaan etsitty miestä, joka olisi kusipää-exän täydellinen vastakohta. Ei kovin hyvä lähtökohta suhteelle.
Joo mut kato ku parisuhteet on nykyään kulutustavaraa, alkuvuodesta on tässä mielessä jo ikuisuus! Eiköhän kyseinen eukko ole samassa ajassa vaihtanut verhot ainakin pariin kertaan, astiaston, makuuhuoneen seinien väriä, auton yms... Miksei sitte ukkoakin.
Suurin osa mieheistä nyt vaan on suhteen alussa niin ihania ja kun arki taas tulee niin se oikea luonne paljastuu pikkuhiljaa. Kulissit sortuu ja "hyvä mies"-esitystä ei jaksakaan vetää vaan se paska tuppisuu juoppo pettäjä palaa ja eron jälkeen seuraava nainen ja sama peli jatkuu....
Mua ärsyttää noi ylimääräiset i-, ja a-kirjaimet.