Katsotteko juuri nyt Vaimot vaihtoon-ohjelmaa?
Tuohan todistaa sen, että lesbot eivät kykene kasvattamaan lapsia. Lesbojen koti on hirveä läävä, lasten ei tarvitse tehdä kotitöitä, huoneessa on tv ja tietokone, lesboäitiä ei näyttänyt kiinnostavan pätkääkään, että pikkutytöt katsoivat ohjelmaa, jossa oli seksuaalista sisältöä. Sillä lailla. Toivon todellakin, että lesbot eivät saa oikeutta hedelmöityshoitoihin.
Kommentit (18)
Vierailija:
Tuohan todistaa sen, että lesbot eivät kykene kasvattamaan lapsia. Lesbojen koti on hirveä läävä, lasten ei tarvitse tehdä kotitöitä, huoneessa on tv ja tietokone, lesboäitiä ei näyttänyt kiinnostavan pätkääkään, että pikkutytöt katsoivat ohjelmaa, jossa oli seksuaalista sisältöä. Sillä lailla. Toivon todellakin, että lesbot eivät saa oikeutta hedelmöityshoitoihin.
Tuohan todistaa???????? Mitä mikään YKSI perhe voi todistaa kaikkien muidenkin puolesta??????????
Lasten elämän sisältö on kotityöt. Ei mitään omaa vapautta tai hauskuutta. Lapsista yritettiin tehdä liian täydellisiä.
Vierailija:
Tuohan todistaa???????? Mitä mikään YKSI perhe voi todistaa kaikkien muidenkin puolesta??????????
Ja mitenköhän mikään YKSI kirjoitus voi todistaa, että olen ylityhmä? Taisi nyt, kuule käydä sinulle vanhanaikaisesti.
ap
Vierailija:
Lasten elämän sisältö on kotityöt. Ei mitään omaa vapautta tai hauskuutta. Lapsista yritettiin tehdä liian täydellisiä.
heteroperheilläkään kasvatus hallussa. Typerää yleistystä. Ja ennen kuiin kukaan ehtii kysyä, kyllä olen lesbo. " Huomasin" sen vasta aikuisella iällä. Ja kyllä, minulla on kaksi lasta.
Mm. mieleen jäi barbi-äiti jonka lapsilla ei ollu mitään sääntöjä. Eli siis onko kaikki yh:t tuommosia?
Sitten siivousneurootikko-perhe. Onko kaikki ydinperheet tuollaisia siivoushulluja?
Vierailija:
Vierailija:Tuohan todistaa???????? Mitä mikään YKSI perhe voi todistaa kaikkien muidenkin puolesta??????????
Ja mitenköhän mikään YKSI kirjoitus voi todistaa, että olen ylityhmä? Taisi nyt, kuule käydä sinulle vanhanaikaisesti.
ap
kaikkien yleistäminen samanlaisiksi yhden esimerkin perusteella=tyhmää
Vierailija:
kaikkien yleistäminen samanlaisiksi yhden esimerkin perusteella=tyhmää
...kun yleistät kaikki lesboperheet huonoiksi kasvattajiksi jonkun jenkkisarjan perusteella :)
Lapsi selvästi kaipasi aikuista, kypsää ihmistä kasvattamaan itseään.
ap
Kyllä mä luulen, että se on niin, että valtaosa niistä perheistä, joissa lapsilla ei ole ns. rajoja, on HETEROYDINPERHEITÄ!
Se uskovainen eukko oli täysi tekopyhä paska! Puhui alussa niin hienosti kuinka meidän on kohdeltava muita niinkuin haluamme itseä kohdeltavan, mutta oli suvaitsemattomin ja ilkein ihminen, mitä olen kuunaan nähnyt! Ja ihme teatteria, eikä uskovaisilla elämässä ole yleensä maallinen mammona ylitse muiden, niinkuin tällä *me ei osteta koskaan mitään halpaa*, *harjoitellaan sitten ryhtiä (ruokapöydässä), *hän ostelee minulle jatkuvasti ihania timantteja*...
ap, lähdet ristiretkelle, pelastamaan kaikki maailman lapset pahoilta lesbo-äideiltään =)
Vierailija:
ap, lähdet ristiretkelle, pelastamaan kaikki maailman lapset pahoilta lesbo-äideiltään =)
sinä ap, ajattelet niiden hedelmöityshoitojen olevan ainut tapa, lesboille saada lapsi ; )
Vierailija:
sinä ap, ajattelet niiden hedelmöityshoitojen olevan ainut tapa, lesboille saada lapsi ; )
Vai miksi sitten lesbot niitä vaatii, jos se ei ole ainoa tapa.
-ap-
tapa, ja toiselle ei. Aivan kuten hetero-perheissäkin. Toiset tarvitsevat hedelmöityshoitoja, ja toiset eivät.
En ole mikään lesojen puolustelija, mutta ap: llä ei taida ihan olla kaikki kotosalla!??
sillä kiihko uskovaisella äidillä oli homma hanskassa.... Järkky eukko.