Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko juuri nyt Vaimot vaihtoon-ohjelmaa?

Vierailija
21.07.2006 |

Tuohan todistaa sen, että lesbot eivät kykene kasvattamaan lapsia. Lesbojen koti on hirveä läävä, lasten ei tarvitse tehdä kotitöitä, huoneessa on tv ja tietokone, lesboäitiä ei näyttänyt kiinnostavan pätkääkään, että pikkutytöt katsoivat ohjelmaa, jossa oli seksuaalista sisältöä. Sillä lailla. Toivon todellakin, että lesbot eivät saa oikeutta hedelmöityshoitoihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kiihko uskovaisella äidillä oli homma hanskassa.... Järkky eukko.

Vierailija
2/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuohan todistaa sen, että lesbot eivät kykene kasvattamaan lapsia. Lesbojen koti on hirveä läävä, lasten ei tarvitse tehdä kotitöitä, huoneessa on tv ja tietokone, lesboäitiä ei näyttänyt kiinnostavan pätkääkään, että pikkutytöt katsoivat ohjelmaa, jossa oli seksuaalista sisältöä. Sillä lailla. Toivon todellakin, että lesbot eivät saa oikeutta hedelmöityshoitoihin.

Tuohan todistaa???????? Mitä mikään YKSI perhe voi todistaa kaikkien muidenkin puolesta??????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten elämän sisältö on kotityöt. Ei mitään omaa vapautta tai hauskuutta. Lapsista yritettiin tehdä liian täydellisiä.

Vierailija
4/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuohan todistaa???????? Mitä mikään YKSI perhe voi todistaa kaikkien muidenkin puolesta??????????

Ja mitenköhän mikään YKSI kirjoitus voi todistaa, että olen ylityhmä? Taisi nyt, kuule käydä sinulle vanhanaikaisesti.

ap

Vierailija
5/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lasten elämän sisältö on kotityöt. Ei mitään omaa vapautta tai hauskuutta. Lapsista yritettiin tehdä liian täydellisiä.

Vierailija
6/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteroperheilläkään kasvatus hallussa. Typerää yleistystä. Ja ennen kuiin kukaan ehtii kysyä, kyllä olen lesbo. " Huomasin" sen vasta aikuisella iällä. Ja kyllä, minulla on kaksi lasta.

Vierailija
7/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. mieleen jäi barbi-äiti jonka lapsilla ei ollu mitään sääntöjä. Eli siis onko kaikki yh:t tuommosia?

Sitten siivousneurootikko-perhe. Onko kaikki ydinperheet tuollaisia siivoushulluja?

Vierailija
8/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja mitenköhän mikään YKSI kirjoitus voi todistaa, että olen ylityhmä? Taisi nyt, kuule käydä sinulle vanhanaikaisesti.

ap

kaikkien yleistäminen samanlaisiksi yhden esimerkin perusteella=tyhmää

Vierailija
9/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikkien yleistäminen samanlaisiksi yhden esimerkin perusteella=tyhmää

Vierailija
10/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun yleistät kaikki lesboperheet huonoiksi kasvattajiksi jonkun jenkkisarjan perusteella :)

Vierailija
11/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi selvästi kaipasi aikuista, kypsää ihmistä kasvattamaan itseään.

ap

Vierailija
12/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että se on niin, että valtaosa niistä perheistä, joissa lapsilla ei ole ns. rajoja, on HETEROYDINPERHEITÄ!

Se uskovainen eukko oli täysi tekopyhä paska! Puhui alussa niin hienosti kuinka meidän on kohdeltava muita niinkuin haluamme itseä kohdeltavan, mutta oli suvaitsemattomin ja ilkein ihminen, mitä olen kuunaan nähnyt! Ja ihme teatteria, eikä uskovaisilla elämässä ole yleensä maallinen mammona ylitse muiden, niinkuin tällä *me ei osteta koskaan mitään halpaa*, *harjoitellaan sitten ryhtiä (ruokapöydässä), *hän ostelee minulle jatkuvasti ihania timantteja*...

Vierailija
13/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, lähdet ristiretkelle, pelastamaan kaikki maailman lapset pahoilta lesbo-äideiltään =)

Vierailija
14/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap, lähdet ristiretkelle, pelastamaan kaikki maailman lapset pahoilta lesbo-äideiltään =)

Vierailija
15/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap, ajattelet niiden hedelmöityshoitojen olevan ainut tapa, lesboille saada lapsi ; )

Vierailija
16/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä ap, ajattelet niiden hedelmöityshoitojen olevan ainut tapa, lesboille saada lapsi ; )

Vai miksi sitten lesbot niitä vaatii, jos se ei ole ainoa tapa.

-ap-

Vierailija
17/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa, ja toiselle ei. Aivan kuten hetero-perheissäkin. Toiset tarvitsevat hedelmöityshoitoja, ja toiset eivät.

Vierailija
18/18 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään lesojen puolustelija, mutta ap: llä ei taida ihan olla kaikki kotosalla!??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän