Aargh! Miehen palkasta :(
Taas se saa jonkun palkankorotuksen ja me joudutaan keksimään sille jotain käyttöä tai joku sijoituskohde. Mä en jaksa! Jatkuvasti. Tuli tieto vielä näin joulun alla, kun oltiin jo tosi tehokkaasti käytetty varat joululahjoihin ja jouluruokiin. Nyt tulee joku bonus vielä maksuun ennen joulua.
En halunnut tällaista elämää.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:01"]
On teillä kurja elämä.
[/quote]
Tiedän, että muillakin menee tosi huonosti ja tienaa vieläkin enemmän rahaa. Mutta mä vaan niin haluaisin laskea rahoja ja katsoa, mihin ne riittää. Haluaisin iloita kirpparilöydöistä ja siitä, että on varaa ostaa vaikka juustoa leivän päälle.
Mutta ei, rahaa tulee koko ajan ja näköjään vaan lisää on tulossa. En saa mitenkään kulutettua tätä kaikkea.
ap
Mä ymmärrän suo! Me ollaan köyhyysrajalla, syödään monipuolisesti ja terveellisesti, harrastetaan ja silti rahaa tulee joka kuukausi niin, että siitä menee säästöön niin yhteiselle tilille kuin lasten tileillekin, kun ei vaan osata sitä tuhlata!
Opiot on hyvä juttu sekä tulospalkkaus. Miksi niistä maristaan että johtajilla liian suuria etuja. Ajatella nyt miten kivaa heidän lapsillaan kun ei tarvitse itsekä köyhyyttä eikä sitä ettei ole samaa kuin muiden lapsilla.
Mitä suurempi palkka,sitä parempi mieli.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:01"]
On teillä kurja elämä.
[/quote]
Tiedän, että muillakin menee tosi huonosti ja tienaa vieläkin enemmän rahaa. Mutta mä vaan niin haluaisin laskea rahoja ja katsoa, mihin ne riittää. Haluaisin iloita kirpparilöydöistä ja siitä, että on varaa ostaa vaikka juustoa leivän päälle.
Mutta ei, rahaa tulee koko ajan ja näköjään vaan lisää on tulossa. En saa mitenkään kulutettua tätä kaikkea.
ap
[/quote]
Aloita vaikka siitä, että haet apua itsellesi :) yksityiselle psykiatrille ja äkkiä
Yksi vaihtoehto on lahjoittaa ne bonukset samantien tärkeään kohteeseen. Niille jotka rahaa arvostaa.:)
Etkö tiennyt että tilillä saa olla rahaa, ei kaikkea ole pakko tuhlata heti. Tämä tieto helpottanee elämäänne jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:55"]
Taas se saa jonkun palkankorotuksen ja me joudutaan keksimään sille jotain käyttöä tai joku sijoituskohde. Mä en jaksa! Jatkuvasti. Tuli tieto vielä näin joulun alla, kun oltiin jo tosi tehokkaasti käytetty varat joululahjoihin ja jouluruokiin. Nyt tulee joku bonus vielä maksuun ennen joulua.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:31"]
Yksi vaihtoehto on lahjoittaa ne bonukset samantien tärkeään kohteeseen. Niille jotka rahaa arvostaa.:)
[/quote]
Takuuvarma kohde löytyy esim. täältä AV:lta. Kysyt vain, että kuka mamma on suuressa ahdingossa, koska ei saa mieheltä tarpeeksi elareita ja yh-korotuskin häipyi uuden miehen myötä.
Ap, olet joko todella dille tai sitten...todella dille.
Ei edes hymyilytä saati naurata tämä "vitsisi", väsynyttä läppändeerusta.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:33"]
Etkö tiennyt että tilillä saa olla rahaa, ei kaikkea ole pakko tuhlata heti. Tämä tieto helpottanee elämäänne jatkossa.
[/quote]
[/quote]
Ahdistaa se tilillä oleva raha samalla tavalla kuin pöly lattialla. Pitää siivota pois näkyvistä.
ap
[/quote]
No kiva aina kuulla tällaisista ihmisistä jotka tulevat hyvin toimeen omillaan eivätkö tarvitse mitään Kelan tukia yhteisistä verorahoista! Hyvä teille ja meille.
t. työtön perhe
Ei sellaisen miehen kanssa pidä siittää lapsia jolla ei ole hyvä palkka. Ei siitä mitään tule, vaan silloin elämä on yhtä helvettiä.
Ainoastaan silloin palkalla ei ole merkitystä jos käyttää kaiken aikansa netissä lörpöttelyyn ja juttujen keksimiseen. Siinä pärjää vähemmäkin palkalla koska ei ole aikaa shoppailla eikä tarvitse kuin vain aivan välttämättömän.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
Ahdistaa se tilillä oleva raha samalla tavalla kuin pöly lattialla. Pitää siivota pois näkyvistä.
ap
[/quote]
Tupakoitko? Ala kääriä itse sätkiä, käytä seteleitä sätkäpaperina. Siinähän ne näppärästi kuluu.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Tupakoitko? Ala kääriä itse sätkiä, käytä seteleitä sätkäpaperina. Siinähän ne näppärästi kuluu.
[/quote]
En edes polta. Siinähän sitä muutenkin menisi mukavasti rahaa turhaan.
ap
Voi jessus, niin paska provo että mee jo ittees.