Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten minä en millään ymmärrä Burger King hulluuntumista?

Vierailija
12.12.2013 |

mitä erikoista niissä burgereissa on? olin niitä pari kertaa syönyt Espanjassa pakon edestä, kun paremmat paikat tarjoavat lämmintä ruokaa vasta siestan aikana. Mut en nyt millään keksi miten ne eroaisi mäkkärin tai hesen vastaavista. Kertokaa tyhmälle ruoka-alan juntille.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi tänään double whopperin ja oli mauton pihvi kuulema. Ei taida olla mitään mausteita pihvilihassa.

Vierailija
2/35 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:06"]Burger Kingin pihvit GRILLATAAN AVOTULELLA. Siitä se autenttisempi grillilihan maku tulee :)

Minusta burgerit menee paremmuusjärjestyksessä näin:

1. Max Burger (Ruotsissa)

2. Burger King

3. McDonald's

4. Hesburger (liikaa majoneesia, mössöisiä ja enemmän kaloreita kuin muissa vastaavissa)

[/quote]

Komppaan tätä listaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään jaksa ymmärtää mikä niissä on niin hienoa.. Alkuillasta kävin keskustassa ja jono ylsi bakersin nurkan taakse. Hullua jonottaa pikaruokaa kylmässä ilmassa. Starbucksiinkin pitkät jonot. Kaipa uutuus viehättää

Vierailija
4/35 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä myöskään Taco Bellin hehkutusta, sehän ei ainakaan vielä ole Suomessa. Kun käytiin Floridassa ja niitä oli joka nurkan takana, pakko oli käydä testaamassa, siis ensinnäkin annokset olivat tosi pieniä, sen lisäksi jotenkin mauttomia ja mössöisiä, en menisi toiste.

Vierailija
5/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paska eri pulju. Kaikki noi pitäs kieltää

Vierailija
6/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:25"]

mitä erikoista niissä burgereissa on? olin niitä pari kertaa syönyt Espanjassa pakon edestä, kun paremmat paikat tarjoavat lämmintä ruokaa vasta siestan aikana. Mut en nyt millään keksi miten ne eroaisi mäkkärin tai hesen vastaavista. Kertokaa tyhmälle ruoka-alan juntille.

[/quote]

Mun maistamat Burger kingin hampparit (Ruotsissa, Saksassa) on olleet paljon ankeempia kuin mäkkäri- ja hesesafka. 

Ehkä juju on se, että tota pidetään "harvinaisena herkkuna"

Vierailija
7/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on isoja ja ruokaisia. Ja hyviä.

Siinä jo kolme eroa verrattuna näihin Suomessa jo oleviin ketjuihin.

Poikkeuksena Kampin ScanBurger, jossa on hyvät ruoat. Muissa ScanBurgereissa taas ehkä onnettomimmat ruoat noista kaikista ketjuista.

Vierailija
8/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen söin mauttoman Whopperin. En tajua itsekään

Vierailija
9/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta parempia, koska enemmän tuoreita vihanneksia, esim kunnon siivut sipulia. Ja esim kunnon kanafilettä ilman leivityksiä.

Vierailija
10/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:36"]

No minusta parempia, koska enemmän tuoreita vihanneksia, esim kunnon siivut sipulia. Ja esim kunnon kanafilettä ilman leivityksiä.

[/quote]

Outoa kyllä, mun maistamat burger kingit ovat olleet nimenomaan tosi aneemsia vihannesten suhteen! Ei ollut muuta kuin suolakurkku ja pikkasen sipulia. Ei salaattia tai tomaattia ollenkaan!

Taitaa riippua tosi paljon ravintolasta/kaupungista, eikä niinkään siitä merkistä.

Saako tuolta helsingin burger kingistä muuten gluteenitonta hampparia, jos kävisi sen testaamassa? Kun nykyisin en enää saa syödä tavis-burgereita...

Vierailija
11/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tajunnut merkkivouhkaajia - ne on sellaisia hyödyllisiä idiootteja: mainostavat jotakin tuotetta ihan ilmatteeks tai sitten jopa maksavat siitä. Siinä on mainostoimistot ja myynninedistäminen onnistunut sataprossaisesti.

Etenkin vaatealalla nää tällaiset merkkien perässä juoksevat tyypit on hyväksikäytettäviä, sellaisia käveleviä mainosplakaatteja. 

Vierailija
12/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:36"]

[/quote]

Outoa kyllä, mun maistamat burger kingit ovat olleet nimenomaan tosi aneemsia vihannesten suhteen! Ei ollut muuta kuin suolakurkku ja pikkasen sipulia. Ei salaattia tai tomaattia ollenkaan!

Taitaa riippua tosi paljon ravintolasta/kaupungista, eikä niinkään siitä merkistä.

Saako tuolta helsingin burger kingistä muuten gluteenitonta hampparia, jos kävisi sen testaamassa? Kun nykyisin en enää saa syödä tavis-burgereita...

[/quote]

No minun vakiopaikkani on Oxfordissa, Helsingistä en tiedä. Makuasioita tietysti myös.

Vierailija
13/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 guys vie kyllä voiton muista burgermestoista. 

Vierailija
14/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin Berliinissä toissakesänä jonkun mahtavan makuisen hampurilaisen... Nimeä en muista, mutta ainakin tykkäsin siitä enemmän kuin yhdestäkään Hesessä tai Mäkkärissä syömästäni! Oli sekin sellainen "pikaruokalamainen" tietenkin, mutta ehdottomasti laadukkaamman oloinen. Jää nähtäväksi, tulenko Suomessa kokemaan samoin!

Vierailija
15/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:09"]

Mä söin Berliinissä toissakesänä jonkun mahtavan makuisen hampurilaisen... Nimeä en muista, mutta ainakin tykkäsin siitä enemmän kuin yhdestäkään Hesessä tai Mäkkärissä syömästäni! Oli sekin sellainen "pikaruokalamainen" tietenkin, mutta ehdottomasti laadukkaamman oloinen. Jää nähtäväksi, tulenko Suomessa kokemaan samoin!

[/quote]

Samoin. Ja sen verran juntti olen, että se olut on aina ollut kiva juoda sen hampurilaisen kanssa. Suomessa tämä ei tosin taida onnistua.

Vierailija
16/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään "fanaatikko" pikaruokaloiden suhteen, mutta jos vierekkäin on Hese, Mäkkäri ja BG, niin viimeksi mainittuun menisin. Hesen annoksista en pidä, minusta maistuu liikaa eineksiltä ja majoneesia on liikaa. Mäkkärin ruuat ok, usein esim. kiireessä jos menen töistä treeeihin tmv. nappaan euron juuston tmv. "välipalaksi".

BG eroaa noista siten, että niissä on enemmän makua. En osaa selittää mistä se tulee, jotenkin esim. pihvi on "paistetumpi" mitä Mäkkärissä/Hesessä, samoin välissä on ronskimmin (=enemmän/isompana) salaattia, sipulia, tomaattia jne.

Vierailija
17/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vouhkaamista sanotaan markkinoinniksi. Ihmisiä on palkattu kirjoittelemaan myönteisiä arvioita ja hypettämään jotain pikaruokalaa. Ei mitään sen ihmeelliseepää.

Vierailija
18/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks BK paista pihvinsä kaasulla? Ainakin Englannissa...

Ja tuo Kampin ScanBurger tekee täysin samaa shittiä kuin muutkin ScanBurgerit...

Vierailija
19/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä tätä starbucks villitystä. Laaduttomia "kahveja" joissa äklömakee kermavaahtokasa ja siirappia päällä. Onpa hienoa ja erikoista. Sitten vaan kuva instagramiin #paraspäivä #starbucks #ofc #yolo #swag #cool #frappuccino #finnishgirl #follow #me #love #my #followers

Ei helvetti. Myötähäpeä.

Vierailija
20/35 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:25"]

mitä erikoista niissä burgereissa on?

[/quote]

Ei niin mitään. Kai siinä on se uutuudenviehätys, kun niitä ei Suomessa ole. Ruotsissa käytiin kuukausi sitten ja samalla taas BK:ssa ja oli kyllä lapsiperhehelvetti, ettei Hese ja Mäkkäri yllä samaan sitten millään.. 

Eikä ne ruuat kovin hyviä ole.. Mieluummin syön Hesessä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme