Meille tarjottiin perhetyötä
Mulla on perhetyöstä vaan sellainen käsitys, että joku tulee kerran viikossa kahvittelemaan ja arvostelemaan meidän elämää.
Saako perhetyöstä joku oikeasti jotain apua? Minkälaista apua olisit tarvinnut silloin, kun saitte perhetyötä?
Olen siis itse lähtenyt hakemaan apua vilkkaan ja haastavan lapsen kanssa.
Kommentit (5)
Sain sitä kautta kotipalvelun, joka auttoi kahden pienen lapsen kanssa kerran viikossa. Se oli hyvä asia, itse olisin toivonut myös ihan käytännön kasvatusneuvoja haastavan taaperon kanssa. Ymmärrystä löytyi, mutta konkreettisia neuvoja mielestäni ei.
Ei siitä ainakaan haittaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sain sitä kautta kotipalvelun, joka auttoi kahden pienen lapsen kanssa kerran viikossa. Se oli hyvä asia, itse olisin toivonut myös ihan käytännön kasvatusneuvoja haastavan taaperon kanssa. Ymmärrystä löytyi, mutta konkreettisia neuvoja mielestäni ei.
Oli siitä se haitta, että me veronmaksajat maksamme sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siitä se haitta, että me veronmaksajat maksamme sen.
Pidin pitkään palstataukoa ja olinkin jo unohtanut, että tämä on tällainen negatiivisten lyllertäjien mekka nykyään.
Jaksuhali.
Hölmöä oli lähteä hölisemään minnekään. Mitä kuvittelit saavasi?