Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols 2013

Vierailija
12.12.2013 |

En tiedä onko tästä jo tuhat keskustelua, en löydä hakua mobiililla. Mutta keskustellaan, ruoditaan, puidaan, arvostellaan, ihaillaan jne. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi Mitran kappale ollut R.E.Min everybody hurts? Sano kuitenkin jotain ihan muuta tossa alussa

Vierailija
2/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooämgee mammat, Sini sabotagella boy londonin natsipaita!! Toivottavasti ette anna lapsenne kuunnella sen musiikkia enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa varmaan mitäänsanomattomat Sara ja Nomi. Mutta eiköhän Josef ja Mitra löydä oman tiensä ilman Idols-finaaliakin nyt kun ovat päässeet kyntensä näyttämään. Niin ja Alma.

Vierailija
4/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi jätkä tuolla edelleen tekee? Aivan järkyttävän paska. Olis saanut tippua jo ekassa livessä.

Vierailija
5/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon että josephin kanssa finaalissa olisi sara tai nomi. mitra on niin tekotaiteellinen pikkuvanha. Mitä se sara selitti sitä mokaa ettei ollut hänen vika??

Vierailija
6/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon että josephin kanssa finaalissa olisi sara tai nomi. mitra on niin tekotaiteellinen pikkuvanha. Mitä se sara selitti sitä mokaa ettei ollut hänen vika??

Vierailija
7/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:00"]Jotenkin toivon että josephin kanssa finaalissa olisi sara tai nomi. mitra on niin tekotaiteellinen pikkuvanha. Mitä se sara selitti sitä mokaa ettei ollut hänen vika??

[/quote]

No jotenkin ennenkin vaikuttanut vähän epäkypsältä ottamaan kritiikkiä vastaan ja muutenkin. Ei ihme että kehitystä ei paljoakaan ole havaittavissa. Ja olkoonkin tekotaiteellinen hipsteri-Mitra nii kyllähän se vaan osaa laulaa

Vierailija
8/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävintä on kuunnella esim. Jonen ylipainokkaita kommentteja, kun näistä Idols-kilpailijoista ei enää millään tule minkäänlaisia tähtiä, kun heitä on jo liikaa.

Vierailija
9/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poika on niin huono. Ajattelee että meikillä ja kärrynpyörillä paikkaa laulutaidon...

Vierailija
10/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitra, aivan järkyttävän ylimielinen tapaus! Jokainen kehu minkä tuomarit sanoo kuittaantuu kylmästi todella ylpeällä katseella. Kuin: "Sano jotain mitä en tiedä!". Tietenkin täytyy olla itsetietoinen, mutta myös nöyrä, mitä Mitra ei tippaakaan ole. Tietyllä tavalla kuvottavaa katsottavaa. Tyttöhän ei ole vielä mitään musiikkibisneksessä ja jo nyt pää leijailee pilvissä ja jalat on kaksi metriä irti maasta! Siitä vaan Suomelle uutta idolia.

Vierailija
11/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks tykkäsin Mitrasta, mutta nyt se on alkanut ärsyttää. Se jokaisessa jaksossa itkun tihrustaminen on ärsyttäväääääää!

Vierailija
12/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Joseph on viihdyttävä ja karismaattinen ja osaa laulaa riittävän hyvin. vrt Antti Tuisku joka on tehnyt uraa vaikka laulataito lienee samaa tasoa. Tämä on idolikisa, ei pelkästään laulukisa.

Vierailija
13/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, ainoa sanottava lienee se, että kisan taso on tänä vuonna ollut aivan järkyttävän surkea !

Vierailija
14/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku oli aivan järkyttävä, lälly epäseksuaalinen olento, kamalan kuuloista jollotusta. Kuka tuota kuuntelee vapaaehtoisesti!?  

Vierailija
15/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:40"]noh, ainoa sanottava lienee se, että kisan taso on tänä vuonna ollut aivan järkyttävän surkea !

[/quote]

Juu vaikka en mä muista onko Idolsin taso koskaan ollut kovin huikea, vrt voice of Finland (lasten versiossakin oli varmaan korkeampi taso)

Vierailija
16/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustakaan taso ole ollut hyvä lainkaan! Mun mielestä Joseph jäi paljon Peten varjoon siinä esityksessä, kun P osaa laulaa niin paljon paremmin.

Mitrassa mua häiritsee ylimielisyys. Ilme on jo sellainen ja kaikki siinä jotenkin on ylimielistä. Vaikea ajatella, että se olisi oikeasti hyvä fanien kanssa tai eteenpäin pääsevä muusikko. Ensin mä ajattelin sen olevan vain ujo ja boheemi, mutta nyt se on kyllä ihan liiallista itsekeskeisyyttä.

Vierailija
17/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut Antti Tuiskua pelkän kitaran säestyksellä ja kyllä hän laulaa osaa. Joseph ei osaa ja koettaa koheltamisella ja adamlambertmaisella olemisella korvata sen. 

Vierailija
18/19 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:42"]Antti Tuisku oli aivan järkyttävä, lälly epäseksuaalinen olento, kamalan kuuloista jollotusta. Kuka tuota kuuntelee vapaaehtoisesti!?  

[/quote]

hahha mä oon niin samaa mieltä. siis se on jotenkin niin sukupuoleton, onks se hetero vai homo vai mikä. ..hyvin heikko lauluääni minkä todisti jälleen tän päivän live esiintyminen. Joseph on sentää karismaattinen ja aika pantava hih hih :) laulutaidoiltaan ei niinkään, mutta eipä ole tuiskukaan ja albumeja tehnyt. kysymys kuuluu vaan että kuka hullu tuiskua kuuntelee...pikkulikatkin nykyisin vaa robinien ym perään.

Vierailija
19/19 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi pitää Mitraa ylimielisenä vai meneekö teillä nyt nimet sekaisin? Mitrahan on koko porukan aivot, ainoa realisti joka ei kuvittele liikoja urastaan tai muustakaan, vaikka on koko kauden ainoa todellinen laulaja. Hän on ehkä nöyrin kilpailija jonka olen nähnyt, ja surumielisyydessään ja herkkyydessään kuitenkin itsevarma. Hän otti tuomarien kehut vastaan otettuna. Lontoo-jaksossa kun muut haaveilivat kansainvälisestä urasta, Mitra oli ainoa joka älysi olla hiljaa.

Josephin tilalle olisin ottanut Nomin, mutta siellä on ilmeisesti kiintiö että pakko olla mies ja nainen finaalissa. Kauas jäävät Mitrasta nuo muut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme