Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo viikko tulossa. Osastollamme muut saa paljon liikelahjoja

Vierailija
12.12.2013 |

paitsi minä. Ovat siis tekemisissä yhteistyökumppaneiden kanssa ja minä en. Sitten osa työkavereista tulee antamaan mulle viinipullon, suklaata tms. Jää jotenkin nolo olo itselle :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on noloa?

Vierailija
2/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ole tekemisissä asiakkaiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut huomaavat että en saa mitään ja hyvää hyvyyttään/säälistä antavat mulle omistaan. Koen sen noloksi.

Vierailija
4/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saavat kyllä korruptoida, mutta lääkäreille ei saa edes kyniä jakaa ilmaiseksi ensi vuodesta lähtien. Murr. 

Vierailija
5/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kivoja työkavereita. Jos työtehtävät syystä tai toisesta on jakautunut niin, että työkaverisi ovat kaikkien yhteisen työpanoksen "kasvot" ja saavat täten lahjat on tosi huomaavaista tuoda sullekin osa muistamisista. Sinuna kiittäisin kohteliaasti ja ottaisin lahjat ylpeänä vastaan.

Vierailija
6/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuriosastolle tulee paljon, mutta vain osalle. Joten ne kerää ne yhteen ja arpoo kaikken kesken. Kuinka kaunista:-).  Meillä pari saa, koska ovat tekemisissä lahjovien tahojen kanssa, ja joskus kaikki saadaan jotain pientä (karkkia, kakkua) joltain kiitolliselta asiakkaalta , tavan ihmisiltä siis:-9

Vierailija
7/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuriosastolle tulee paljon, mutta vain osalle. Joten ne kerää ne yhteen ja arpoo kaikken kesken. Kuinka kaunista:-).  Meillä pari saa, koska ovat tekemisissä lahjovien tahojen kanssa, ja joskus kaikki saadaan jotain pientä (karkkia, kakkua) joltain kiitolliselta asiakkaalta , tavan ihmisiltä siis:-9

Vierailija
8/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että työkaverisi pitävät tuota nolona tai säälivät sinua. Eiköhön he ymmärrä, että et ole asiakkaiden kanssa tekemisissä samalla tavalla kuin he, etkä saa niitä lahjoja myöskään nsamalla tavalla. Sinulla on ihanat työkaverit, kun he antavat omista lahjoistaan sinulle!

Vierailija
9/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa ole mitään noloa. Ei ne työkaveritkaan sitä varten niitä lahjoja saa, että yhteistyökumppanien mielestä ne olisivat erityisen mukavia, vaan lahjojen antaminen kuuluu lahjoja antavan firman suhdetoimintaan.

Antavalle firmalle ei ole pääsääntöisesti mitään merkitystä, saako lahjan Pirkko vai Seija firmasta  X oy. Jos Pirkko on  ollut tänä vuonna tekemisissä lahjoja jakavan firman kanssa, annetaan lahja Pirkolle. Jos seuraavana vuonna Pirkon sijasta businekssia hoitaa Seija, menee lahja Seijalle ja Pirkko jää ilman.

Nolostella ei siis kannata.

Vierailija
10/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tiedän ap:n fiiliksen. Onpa tosi kiva kantaa lahjoja pitkin taloa, kun itse ei saa niin yhtään mitään.

Vierailija
11/11 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on NOLOA?...