Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas minusta yritetään tehdä se paha ihminen

Vierailija
12.12.2013 |

Vuosia sitten yksi miehen lapseton sukulainen vietti meillä muutaman joulun. Ikinä hän ei tuonut mitään mukanaan, ei auttanut mitenkään ruokien laitossa, ei edes syötyään vienyt astioita pöydästä. Siis tuli tänne täysin palveltavaksi. Sitten tein siihen lopun ja ilmoitin meidän juhlivan joulua oman perheen kesken.

Nyt hän oli taas soittanut miehelleni ja kutsunut itse itsensä meille jouluksi. Ja mitä tekee mieheni? Sanoo, että minä teen sen päätöksen tietäen tasan tarkkaan mikä kantani on. 

Ilmoitin miehelle, että hän saa tehdä itse päätöksen, mutta jos se päätös on vierailumyönteinen, he saavat kaksin hoitaa joulun tarjoilut ja minä odotan palvelua sohvalla!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko harvassa paikassa vieras joutuu itse tarjottavansa laittamaan...

Vierailija
2/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen, nyt suu auki ja kissa pöydälle. Miksi pissistelet?

Mikset sovi vieraan kanssa, että hän voi tuoda tullessaan tämän ja tuon ruoan ja juomankin ja kun vieras saapuu, niin työllistät. Pyydät selkeällä äänellä hänet apuun ja ruoan jälkeen pyydät häntä tuomaan astiat ja auttamaan pöydän siivouksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä miehesi tekee? Laittaa ruokaa, korjaa astioita pois?

Vierailija
4/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:28"]Aikuinen nainen, nyt suu auki ja kissa pöydälle. Miksi pissistelet?

Mikset sovi vieraan kanssa, että hän voi tuoda tullessaan tämän ja tuon ruoan ja juomankin ja kun vieras saapuu, niin työllistät. Pyydät selkeällä äänellä hänet apuun ja ruoan jälkeen pyydät häntä tuomaan astiat ja auttamaan pöydän siivouksessa.

[/quote]

Jos se siis siitä on kiinni. Toki vieras on vieras, mutta jos asia sinua niin kovasti kiristää. Ehkä hän on vain yksinäinen, ajattelematon ja huonolla tapakasvatuksella varustettu henkilö?

T. 3

Vierailija
5/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:26"]

Melko harvassa paikassa vieras joutuu itse tarjottavansa laittamaan...

[/quote]

Mieltäisin hänet vieraaksi jos joku meistä olisi hänet tänne kutsunut...

Vierailija
6/6 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:29"]

Entä mitä miehesi tekee? Laittaa ruokaa, korjaa astioita pois?

[/quote]

Silloin kun olemme olleet oman perheen kesken, niin hän on mm. kattanut pöytää, auttanut ruokien laitossa. Tiedän, että jos tämä sukulainen olisi täällä, niin hän "joutuisi" seurustelemaan hänen kanssaan, jolloin joudun yksin hoitamaan nämä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi