APua, olenko käyttänyt ovistestejä ihan väärin?
Yhden kierron aikan olen vasta käyttänyt ja nyt lukasin jotain keskustelua että pitää olla 4 tuntia pissaamatta ja ainakin pari tuntia juomatta ennen purkkiin pissaamista. Olenko ainut joka juo just aamuisin tosi paljon, pannullinen kahvia, 0,5-1 litraa vettä, yksi energiajuoma, nää nyt ainakin siinä aamupäivän aikana ja vessassakin tulee ravattua sitten ihan kiitettävästi.
OLen siis edellisellä kierrolla juonut normaalisti aamukahvit, käynyt viimeisellä pissalla klo 9 ja ollut suuremmitta juomitta sen pari tuntia ja klo 11 olen ottanut näytteen.
Iltaisin sitten on ollut helpompi ottaa viimeinen pissa klo 20 kun ei tuu iltapäivästä, illasta enää juotua.
Kerkeekö luotettava tulos tulemaan jos on pissaamatta vaan sen pari tuntia?
Kommentit (8)
Tai sitten vaan harrastatte tarpeeksi seksiä ;)
Meillä ainakin harrastetaan lähes päivittäin seksiä (paitsi kuukautisten aikaan) ja silti käytän ovulaatiotestejä ihan vain koska haluan tietää miten kroppani toimii!
-ohis-
Miksi juot energiajuomaa päivittäin? Tuosta tavasta kannattaisi opetella pois ennen raskautta.
"pannullinen kahvia, 0,5-1 litraa vettä, yksi energiajuoma"
Häh? Sähän saat kohta sydärin... Mittaa ihmeessä pulssi jos juot kokonaisen pannullisen kahvia ja energiajuomaa päälle.
Ei kuulosta kovin hyvältä sikiölle noi juomingit..
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:37"]
Ei kuulosta kovin hyvältä sikiölle noi juomingit..
[/quote]
No pumppu tuossa loppuu ennemmin kun se sikiö saa alkuaankaan...
Kannattaa kyllä toimia testin ohjeiden mukaan, jotta saisi luotettavan tuloksen. Eli rajoita sitä aamujuomista testauspäivinä, ei kai se nyt mahdottoman vaikeaa ole! Ja toivotaan sulle positiivista tulosta niin ovis- kuin kohta raskaustestistäkin! :)