Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhdessä miehen kanssa, joka on ns. sielunkumppani

Vierailija
12.12.2013 |

Olemme hyvin samanlaisia. Nauramme samoille asioille, elämänarvot ja mielenkiinnon kohteet ovat samanlaisia, Kaiken kaikkiaan meillä on älyttömän hyvä olla yhdessä! 

Ja sitten se "mutta"... en tunne niin minkäänlaista romanttista kipinää. Hän ei viehätä minua ulkoisesti mitenkään, eikä minulla ole koskaan ollut ns perhosia vatsassa tai ihastuksen tunnetta. 

Asiat vaan ajautuivat vuosia sitten näin. Meillä oli niin hauskaa ja mielenkiintoisia keskusteluja ensimmäisillä treffeillä että oli luonnollista että nähtiin uudestaan. Pystyn hänen seurassaan olemaan täysin oma itseni ja suhteemme perustuu suureen luottamukseen.

Olen hänelle uskollinen, en edes kaipaa muita. Sanon rakastavani, mitä varmasti teenkin, mutta romanttisia fiiliksiä en saa vaikka kuinka yrittäisin.

Mitä tuumaat tästä? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on varmaan samassa tilanteessa, parisuhteessa sopivan henkilön, muttei "sen oikean" kanssa. Jos tilanne tyydyttää molempia osapuolia, niin tuskin siinä on mitään pahaa? Vaarana tosin on, että toinen kokee tyytymättömyyttä ja lähtee joku kaunis päivä etsimään suurempaa, tai vaikka ihan sattumalta kohtaa sen.

Elämänkumppanin pitäisi kyllä ideaalitilanteessa olla sekä paras ystävä, sielunkumppani että rakastaja. Jos ei edes alkumetreillä ole ollut perhosia vatsassa, niin suhteesta kyllä puuttuu jotain. Yritä nähdä miehesi uusin silmin - jospa se kipinä vaikka sitten löytyisi?

Vierailija
2/2 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, olen samaa mieltä että suhteesta puuttuu iso pala. Silti en haluaisi vielä luovuttaa. Olin naimisissa miehen kanssa joka sytytti minut viidentoistakin vuoden jälkeen pelkällä katseella, mutta henkisellä puolella meillä ei ollut mitään yhteistä. JOs vertaan näitä kahta suhdetta, niin minulle tyydyttävämpi on ehdottomasti tämä jälkimmäinen. 

Olet oikeassa siinä, että nykyinen mieheni saattaa tuskastua tiettyyn kylmyyteeni ja tekee omat ratkaisunsa. Siksi teen hänelle kyllä romanttisia eleitä, mutta huomaan ettei ne luonnostaan tule :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän