motivaatio laihdutukseen?
Mistä motivaatio laihdutukseen?
Bmi on 31, ylipainoa siis on. Mulla ei ole hyvä olla kehossani, mutta toisaalta tässä tilassa on helppo olla: mies ei valita, tykkää itsekin syödä sipsiä ;D
Vauvamme on 6kk, n. 6kk-12kk päästä ois tarkoitus aloittaa "yrittää" kakkosta.
Motivaatiota ei löydy laihduttamiseen. Tässä tilassa on niin "helppo" olla. Kyllä mä haluaisin olla laihempi, ja pirteämpi, mutta en tiedä olenko valmis tekemään sen eteen työtä.
Nyt mun pitäisi tehdä päätös: aloitanko laihduttaa nyt, vai lihonko vielä 10-30kg ja havahdun vasta sitten...
Kommentit (6)
Mene vaateliikkeeseen sovittelemaan. Aloita koosta 38 :)
Ala laihduttaa jo nyt. Kun kiloja on paljon, niin niistä on paljon rankempaa päästä eroon kuin esim. kymmenestä kilosta.
Eikö pirteys ja energisyys muka riitä motivaatioksi?
Helppous on tyhmien ja laiskojen arvo, mitä kivaa tyhmyydessä ja laiskuudessa on? Muistele millainen olit hoikempana, mitä kaikkea kivaa sulla oli silloin kun jaksoit tehdä kaikkea, ottaa haasteita vastaan. Elämä ei ollut välttämättä helppoa, mutta antoisaa.
Ja sano miehellekin, että lopettaa sen mätön mättämisen. Kun sinä olet hoikka ja energinen sinua ei tod. kiinnosta roskaruokaa suuhunsa työntävä läski sohvaperuna.
Vai ajattelitko että keräät kaikkien lasten raskauskilot ikäänkuin yhteen nippuun ja sitten laihdutat 30-50 kg kerralla? Ihan tyhmä idea! :D
Ala nyt vain katsoa mitä syöt, syö kun on nälkä, lopeta kun olet kylläinen, älä napsi, hanki lohtusi muualta kuin siitä että suu koko ajan jauhaa jotakin, lisää hyötyliikuntaa ja katso mitä tapahtuu. Kaikkea hyvää! :)
tiedät ap itsekin että sipsejä ei kande syödä. eikä limsaa juoda. tollanen ylipaino lähtee nopeesti, kun vaan haluat. mä olen laihduttanut kilpirauhasen vajaatoimintakroonikkona ja normaalipainon sisälläkin.
Ota alastonkuva edestä, sivusta ja takaa.