En ole tyytyväinen vaa'an lukemaan, peiliin kyllä, missä vika?
Mun päässä varmaan =)
Olen nyt vuoden aikana harrastanut PALJON liikuntaa. Paino jäkittää 65kg:ssa ja se ärsyttää.
Vyötäröltä on lähteneet kaikki makkarat ja jos oikein vetää vatsaa sisään, vatsalihakset erottuu. Reisissä on selvästi lihasta, siitä en kyllä oikein tykkää. Haluisin ainakin tuon 5kg pois, siis numeroina. Enkä edes tiedä miksi.
Kommentit (11)
Ehkä kyse on siitä, että nuorena painoin 57kg, nyt 6:lle alkava lukema tuntuu suurelta.
ap.
Ole tyytyväinen siihen että olet hyvässä kunnossa ja vahva, siitä ne reisilihaksetkin kertoo. Vaaka näyttää isompaa numeroa koska lihakset painaa, mutta näytät silti paremmalta kuin jos olisit kevyempi ja ilman lihaksia.
Katso valokuvia itsestäsi, peilikuvalla on aika helppo pettää itseään. Jos valokuvienkin perusteella olen tyytyväinen siihen, miltä näytät, heitä vaa'alla vesilintua.
Vika on siinä että tavoittelet jotain painoa, joka sinulla on ilmeisesti ollut kun olet ollut paljon vähemmän lihaksikas. Ei sellaista kannata tosiaan tavoitella...
Itselläni valitettavasti päinvastainen ongelma, eli paino ok (55 kg, pituus 165) mutta vatsa on jättimäinen tynnyrimaha ja selässä makkaroita :(
olen 168cm. Ärsyttävää olla normaalipainon ylärajalla
ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:55"]
Itselläni valitettavasti päinvastainen ongelma, eli paino ok (55 kg, pituus 165) mutta vatsa on jättimäinen tynnyrimaha ja selässä makkaroita :(
[/quote]
Sun peilissä on kyllä pakko olla vikaa! Tai silmissä!
Lihasmassa painaa enemmän kuin läski. Ole tyytyväinen ja heitä vaaka roskiin.
Minulla on kaksi liikunnallista tytärtä ja kukaan ei usko kuinka paljon he painavat. Rasvaprosentti on alhaalla.
Tervettä järkeä kehiin ja katse peilikuvaan.
Jätä vaaka pois, jos olet tyytyväinen peilikuvaasi. Peilistä sinä sen näät, millaisena muut ihmiset näkevät sinut. Vaa'an numeron tiedät vain sinä itse.