Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biden konenut kovia. Aikuinen poika kuollut. Sen lisäksi eka vaimo ja lapsi.Miten mahtaa jaksaa yrityksenä presidentiksi?

Vierailija
30.09.2020 |

Täytyy ihailla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täytyy. Ja kyllä se jaksaa. Harmi että sen täytyy väitellä aivosoluttoman huutajan kanssa.

Vierailija
2/3 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenillä on niin hyvät mömmöt alla, ettei tunnu missään.

Vastahan se haukkui sotilaita paskiaisiksi, kun eivät taputtaneet hänen puujalkavitseilleen ("clap, you bastards").

Eikä Bidenistä tulisi koskaan presidenttiä, hänhän on itse sanonut tätä Harris-Biden -kampanjaksi. Hän jäisi itse välittömästi sairaslomalle, ja Kamalasta Harriksesta tulisi presidentti. Omin avuinhan Harrista ei ikinä valittaisi presidentiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bidenillä on niin hyvät mömmöt alla, ettei tunnu missään.

Vastahan se haukkui sotilaita paskiaisiksi, kun eivät taputtaneet hänen puujalkavitseilleen ("clap, you bastards").

Eikä Bidenistä tulisi koskaan presidenttiä, hänhän on itse sanonut tätä Harris-Biden -kampanjaksi. Hän jäisi itse välittömästi sairaslomalle, ja Kamalasta Harriksesta tulisi presidentti. Omin avuinhan Harrista ei ikinä valittaisi presidentiksi.

Ihan mielenkiinnosta: maksaako sulle joku noista vaihtoehtoisista faktoista, vai ihanko harrastuksena vain toimit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi