Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä

Vierailija
12.12.2013 |

Aina saa lukea lehdistä, kuinka toinen toistaan kauniimmat naiset valittavat milloin nenästään milloin olemattomista vastamakkaroistaan. Mutta onko naisia, jotka ovat kaikenkaikkiaan tyytyväisiä itseensä?

En itse ole erityisen kaunis enkä edes tykkää korostaa ulkonäköäni, mutta suoraan sanoen pidän siitä miltä näytän, en kadehdi ketään, enkä haluaisi olla mitään muuta kuin olen. En usko, että kauniimmalla ulkonäöllä saavuttaisin mitään, sillä minulla on jo nyt kaikkea mitä haluankin ja olen hyvin onnellinen.

Onko muita, jotka pitävät itsestään sellaisena kuin ovat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ihan sinut ja tyytyväinen ulkonäköni kanssa, vaikka tiedostan kyllä, että en ole mikään kuvan kaunis missi-/mallityyppi ja varmasti parannettavaa ulkonäöstä löytyisi, jos haluaisi niin ajatella. Olen ihan tavallinen 40v. nainen ja hyvin tavallisen näköinen.

Kun käyn säännöllisesti kampaajalla ja pukeudun hyvin ja valitsen vaatteet sen mukaan, mikä vartalolleni sopii ja pidän huolen, että ylipainoa ei kerry kuin max 5 kiloa, niin olen mielestäni ihan ok näköinen ja olen ihan tyytyväinen itseeni. Huoliteltuna olen ihan mukiin menevä. En usko, että kauniimpana olisin yhtään sen onnellisempi tai tyytyväisempi elämääni - ne asiat tulevat jostain muusta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
2/4 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsoessa olen, mutta valokuviani katsoessa en. Puhumattakaan siitä, jos näen tv-ohjelman jossa olen ollut mukana. Liikkuvassa kuvassa näytän aina mielestäni kamalan pahalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 09:54"]

Peiliin katsoessa olen, mutta valokuviani katsoessa en. Puhumattakaan siitä, jos näen tv-ohjelman jossa olen ollut mukana. Liikkuvassa kuvassa näytän aina mielestäni kamalan pahalta!

[/quote]

Rupesin kirjoittamaan ihan samaa, että peilistä katsottaessa olen, mutta kuvissa en. En pysty katsomaan omia kuvia, kun näytän niissä aina ihan hirveältä. Aika ahdistavaa tällaisena "selfie"-aikana.

Vierailija
4/4 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Vaikka olen oikein kauneusvirheiden kokoelma, ja suoraan sanoen ruma nainen. Mutta enpä minä kauneudellani leipääni ansaitse, ja mieskin on tullut saatua, joten mitäpä minä paremmalla ulkonäöllä tekisin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan