Juotko itse tai tunnetko ketään joka juo piimää?
Aika harvalla näkyy ostoskärryissä ja kun itse asuin pääkaupunkiseudulla ei pikkukaupoista meinannut löytyä kunnollista.
Kommentit (65)
Juon. Hyvä ruokajuoma, ja janojuomakin lantrattuna vedellä.
Töissä ruokajuomana. Kotiin ei jaksa ostaa oikein mitään maitotuotteita paitsi juustoa, kun kulutus niin pientä.
Minä juon :) Maitohappobakteerit käsittelee maidon mahalle paremmaksi!
Kyllä mä juon. Kuntosalitreenin jälkeen ihan paras juoma. Tai kesäkuumalla jäisten mansikoiden kanssa blenderin kautta.
Juu, miun äiti juo sitä hirvittävää mössöä. :D Itse yritin juoda sitä pienenä, enkä tykänny yhtää. Uudestaan en uskalla kokeilla, ku pelkään et oksennan. Se haju ja koostumus… Ja sit siitä pitäisi vielä maksaa. :D M25
Juodaan koko perhe. Vanhempani joivat. Miehen lapsuuden perheessä juotiin. Harvoin käydään missään syömässä, mutta yleensä se piimä on myös kaikkien luona tarjolla erikseen kysymättä ellei ole viiniä.
Juon. Rasvaton piimä on terveellistä ja hyvää keittoruokien ja täysjyvänäkkileivän kanssa. Terveellistä, täyttävää.
Oi kyllä. Kirnupiimä tuoreena ja kylmänä, aaaaaah!!
Jes, juon piimää.
Erityisesti sitä piimää, joka sisältää tiettyjä maitohappobakteereja.
Näitä ovat mm. AB- ja Gefilus piimät.
Joskus aivan tuntee miten ne vaikuttavat vatsaani, kun pehmeinä valuvat kurkusta alas.
Juon piimää aivan tarkoituksellisesti pari kolme lasia päivässä.
Mieheni juo aivan tavallista piimää ruuan kanssa, useinmiten rasvatonta piimää.
Juon joo mutta en kovin usein osta. Meidän 6 hengen perheestä ei moni pidä siitä. Taitaa 1 lapsista tykätä itseni lisäksi.
Tosin kun olen Citymarketista ostanut tilapiimää (jota en ole enää nähnyt siellä) niin se juotiin niin että itse jäin melkein ilman.
Rasvaiset piimät parhaita. Ehkä siksi en osta kun joisin sitä sitten varmaan liikaa. Rasvatonkin piimä menee mutta jää usein kaappiin juomatta parin lasillisen jälkeen.
Piimää juon päivittäin, maitoa en ikinä.
Juon. Mansikkapiimä on kyllä parasta. Talkkunastakin pidän.
Juon ja yksi lapseni juo myös.Ruisleivän kanssa aivan ihanaa.
Ah, piimä! On aivan parasta juurikin kuumana kesäpäivänä.
Huh, älkää nyt vaan pelotelko että tämäkin herkku kohta katoaa ruokakaupoista...
Vierailija kirjoitti:
Ah, piimä! On aivan parasta juurikin kuumana kesäpäivänä.
Huh, älkää nyt vaan pelotelko että tämäkin herkku kohta katoaa ruokakaupoista...
Kyllä katoaa elleivät kuluttajat osta sitä.
Gefiluksen 1%-rasvaa piimää kyllä. Muutkin piimät kelpaavat, mutta tuo on oma suosikkini. Juon piimää usein voileivän kanssa välipalana - en niinkään välitä jugurtista.
Juon mutta harvoin tulee ostettua. En osaa sanoa miksi. Ehkä sen takia kun kumppani ei juo piimää.
Juon