Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole KOSKAAN 5v suhteemme aikana

Vierailija
12.12.2013 |

koskenut minua muussa kuin seksitarkoituksessa! Todella rasittavaa kun ei voi edes halata ilman että siitä seuraa koskettelua tisseihin, takapuoleen (tai etu). Joskus mies saattaa nukahtaa esim sohvalla pää mun sylissä ja siinäkin jopa unissaan sormet tekee sellaista hierovaa liikettä! Ihan kuin se olisi selkäytimessä se ajatus seksistä ja sen saamisesta! Olen aivan totaalisen kyllästynyt ja tämä on johtanut siihen että välttelen kaikkea kosketusta koska en vain jaksa!! Onko tämä yleistäkin? Muutama edellinen poikaystäväni eivät ainakaa ole olleet näin addiktoituneita..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mun 23-vuotias mies halatessa hieroo mun peppua ja on koko ajan koskettelemassa ja suukottelemassa ja mun mielestä se on ihanaa, että hän välittää ja jos hänellä on haluja niin mielelläni tyydytän ne, oli ne sit millasia tahansa.

Vierailija
2/5 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu, mutta sillä erotuksella että seksiä ei ole nykyään enää kuin kerran kuussa. Mies ei koskettele kuin sängyssä silloin kun haluaa seksiä :(

Hieroo kyllä hartioita ja selkää jos pyydän. Ja joskus harvoin sängyssä pitää kädestä kiinni. Olisi ihana jos seksiä olisi edes kerran viikossa, ja jos mies koskisi minuun edes minuutin joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 00:41"]

koskenut minua muussa kuin seksitarkoituksessa! Todella rasittavaa kun ei voi edes halata ilman että siitä seuraa koskettelua tisseihin, takapuoleen (tai etu). Joskus mies saattaa nukahtaa esim sohvalla pää mun sylissä ja siinäkin jopa unissaan sormet tekee sellaista hierovaa liikettä! Ihan kuin se olisi selkäytimessä se ajatus seksistä ja sen saamisesta! Olen aivan totaalisen kyllästynyt ja tämä on johtanut siihen että välttelen kaikkea kosketusta koska en vain jaksa!! Onko tämä yleistäkin? Muutama edellinen poikaystäväni eivät ainakaa ole olleet näin addiktoituneita..

[/quote]

En usko. Ei tuollaisia voi olla. Älä ainakaan lisäänny tuollaisen jutin kanssa.

Vierailija
4/5 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo noissa naisissa ihmetyttää, jos jättää koskematta niin heti luullaan että ollaan käyty vieraissa, sen jälkeen kyllä pannaan ja tarkistetaan siemennesteen määrä.

Itse lopetin koskettelun ja muija meni heti vieraisiin valittamaan kun ei saa seksiä, sitten kun koskee niin taasko ooto vailla, jos en koske niin mikä sinua vaivaa jne.. ei koskaan oikein.

Vierailija
5/5 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollaisen miehen hyysääminen ja siirrä se ulkoruokintaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän