itkenyt 3 päivää.. ;(
moikka, tosiaan en tarkemmin kerro miksi mutta nyt jo 3 päivää tullu itkettyä, alkaa pikkuhiljaa olemaan sellanen olo että tahtois ottaa loparit tästä maailmasta! Ja nyt en edes saa anteeksi, tiedän että tämä menee ohi ja asiat jörjestyy, mutta mua alkaa pikkuhiljaa masentamaan ja kunnolla, en pysty keskittymään mihinkään kun kokoajan vain itkettää...
Kommentit (35)
aina ei kaikkea haluu jakaa, varsinkaan nettiin, oma moka, ei silleen suuri juttu mutta todella törkeä olin
Itkeminen on paljon parempi kuin surematon suru tai lukkiutunut ahdistuneisuus, vaikka niistäkin selviää.
Ole itsellesi armollinen ja hellä. Me kaikki olemme vain tavallisia ihmisiä, loppujen lopuksi samanlaisia sydämessämme.
Elämään kuuluu kaikki tunteet. Mennyttä ei kannata jäädä murehtimaan, huominen tuo omat asiat, niiden aika ei ole nyt. On tämä hetki. Jaat nytkin monen täällä palstaa lukevan ihmisen kanssa ajatuksesi.
Pidetään mielessämme, että olemme arvokkaita ihan epätäydellisinä itsenämme. Sinä myös! Vaikka miten olisit nyt murheellinen.
Echart Tolle on kirjoittanut kirjoja ja varmaankin Youtubestakin löytyy häneltä viisaita sanoja. Kannattaa vilkaista.
Ihmisiä me vaan ollaan, kaikki mokailee. Jos oot pahoillasi, kaikki on kunnossa. Kerro se ja pyydä anteeksi. Paitsi jos tyyliin murhasit jonkun... kerro sit poliiseille.
Vierailija kirjoitti:
Itkeminen on paljon parempi kuin surematon suru tai lukkiutunut ahdistuneisuus, vaikka niistäkin selviää.
Ole itsellesi armollinen ja hellä. Me kaikki olemme vain tavallisia ihmisiä, loppujen lopuksi samanlaisia sydämessämme.Elämään kuuluu kaikki tunteet. Mennyttä ei kannata jäädä murehtimaan, huominen tuo omat asiat, niiden aika ei ole nyt. On tämä hetki. Jaat nytkin monen täällä palstaa lukevan ihmisen kanssa ajatuksesi.
Pidetään mielessämme, että olemme arvokkaita ihan epätäydellisinä itsenämme. Sinä myös! Vaikka miten olisit nyt murheellinen.
Echart Tolle on kirjoittanut kirjoja ja varmaankin Youtubestakin löytyy häneltä viisaita sanoja. Kannattaa vilkaista.
oi ihana, kiitos, täytyy kyllä kattoo :) -ap
Kiitos ap tästä ketjusta. Minäkin olen itkenyt paljon viime päivinä. Kaikenlaista murhetta tähän elämään mahtuukin. Itku tuntuu kyllä joskus tosi hyvältäkin. Ja vollotankin joskus ihan vatsan pohjasta asti. No, piilossa katseilta toki.
Jos itkun syynä on oma moka, niin se kannattaa yrittää korjata. Eli nöyrästi anteeksi. Mokasin. Eikä muttaa perää vaikka kuinka mieli tekisi. Murheita riittää muutenkin. Turhaa kantaa sellasta mukana, jonka voi heittää pois kuormasta.
Ap, olet varmasti ihana ihminen, kun osaat itkeäkin.
Kaikkea mahdollista hyvää elämääsi!
Sama täällä. Olen itkenyt kaksi päivää yhteen putkeen, koska mulla ei ole omaa perhettä ja nyt sain vielä tietää, etten tule ikinä saamaan lapsia mun sairauden takia. Olen niin toivottoman yksin:(
Niin paljon voimaa, kun on murhetta. Kun murhe haihtuu, voiman saat laittaa toiselle murheelliselle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap tästä ketjusta. Minäkin olen itkenyt paljon viime päivinä. Kaikenlaista murhetta tähän elämään mahtuukin. Itku tuntuu kyllä joskus tosi hyvältäkin. Ja vollotankin joskus ihan vatsan pohjasta asti. No, piilossa katseilta toki.
Jos itkun syynä on oma moka, niin se kannattaa yrittää korjata. Eli nöyrästi anteeksi. Mokasin. Eikä muttaa perää vaikka kuinka mieli tekisi. Murheita riittää muutenkin. Turhaa kantaa sellasta mukana, jonka voi heittää pois kuormasta.
Ap, olet varmasti ihana ihminen, kun osaat itkeäkin.Kaikkea mahdollista hyvää elämääsi!
oi kiitos! <3 varmasti myös sinä olet, elämä on tunteiden vuoristorataa konsanaan <3 -ap
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen itkenyt kaksi päivää yhteen putkeen, koska mulla ei ole omaa perhettä ja nyt sain vielä tietää, etten tule ikinä saamaan lapsia mun sairauden takia. Olen niin toivottoman yksin:(
voi ei! hei jaksamisia sulle, toi on varmasti todella inhottavaa, rukoilen puolestasi että joskus vielä saat perheen ja lapsia, oikeasti, nyt tuli sellanen fiilis et haluisin olla sun tukena <3 PALJON jaksamisia sulle ja IHANAA loppuviikkoa, kyllä se varmasti siitä, olet ihana ihminen <3 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi ei! hei jaksamisia sulle, toi on varmasti todella inhottavaa, rukoilen puolestasi että joskus vielä saat perheen ja lapsia, oikeasti, nyt tuli sellanen fiilis et haluisin olla sun tukena <3 PALJON jaksamisia sulle ja IHANAA loppuviikkoa, kyllä se varmasti siitä, olet ihana ihminen <3 -ap
Toivotan täsmälleen samaa myös sulle:) Tämä on ehkä vähän tyhmästi sanottu, mutta kun huomasin sun kertovan sun pahasta olosta, tunsin läheisyyttä sun kanssa. Etten olekaan ainoa maailmassa, joka on murhemielellä juuri tällä hetkellä. Kauniita ja lohduttavia unia sulle Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotan täsmälleen samaa myös sulle:) Tämä on ehkä vähän tyhmästi sanottu, mutta kun huomasin sun kertovan sun pahasta olosta, tunsin läheisyyttä sun kanssa. Etten olekaan ainoa maailmassa, joka on murhemielellä juuri tällä hetkellä. Kauniita ja lohduttavia unia sulle Ap <3
kiitos ja samat sulle 🥰 ja tiiän tunteen ei yhtään tyhmän kuulosta mun korvaan , mustakin aina tuntuu että oon ainut joka suree, ja hei jaksamisia sulle ❤❤❤
-ap
Tosiaan, kiitos kaikille IHANILLE ja MAHTAVILLE ihmisille mitkä tuli tänne, paljon parempi fiilis jo, kyllä kaikki aikanaan "aukee" mutta nyt on mun aika mennä nukkumaan, laitan vaikka huomenna sitte viestiä että miten sitten menee, mutta nyt toivotan teille kaikille IHANILLE ihmisille kauniita unia, ja kullankuvia 😘❤😴
Suru loppuu suremalla, lopulta. Voimia!