Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet vihreät ovat sarkastisia ja ilkeitä?

Vierailija
30.09.2020 |

Olen todennut tämän monesti. Miksi näin on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tietävät olevansa keskinkertaisia, lahjattomia ja saamattomia. Oksentavat siitä aiheutuvan turhautumisen tunteen muiden päälle.

Vierailija
2/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen minäkin ihmetellyt ja harmitellut, olen nimittäin itse vihreä. Jos haluaa edesauttaa sitä että oma mielipide tulee kuulluksi, niin kannattaisi puhua asiallisesti ja kohteliaasti eikä esittää parempaa kuin onkaan. Toivottavasti ihmiset kehittyvät vielä keskustelijoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on entinen vihreä ja ilkein elossa oleva poliitikko Suomessa.

Vierailija
4/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen minäkin ihmetellyt ja harmitellut, olen nimittäin itse vihreä. Jos haluaa edesauttaa sitä että oma mielipide tulee kuulluksi, niin kannattaisi puhua asiallisesti ja kohteliaasti eikä esittää parempaa kuin onkaan. Toivottavasti ihmiset kehittyvät vielä keskustelijoina.

Täällä toinen vihreä, joka on ihmetellyt samaa. Myös vassareiden riveissä on paljon piikikkäitä, sarkastisia ja huonotapaisia ihmisiä. Sovittelevampi ja hyväntahtoisempi ihminen tulee niissä piireissä helposti nauretuksi ulos. Kai se on jotain ylemmyydentunnetta ja sitä, että kun omasta mielestä kannattaa sitä oikeaa aatetta, niin se riittää ihmisyyteen. Käyttäytymisen kanssa ei ole niin tarkkaa.

Vierailija
5/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tiettyyn asiaan keskittyneet ääripuolueet keräävät kannattajiinsa mielenterveysongelmaisia oman elämänsä sankareita. Jokainen yleensä haluaa kuulua johonkin ja tämmöisessä toiminnassa saa sen tärkeyden ja voi kanavoida kaiken voimansa "oikeassa olemiseen" vaikka sitten häiriköiden.

Vierailija
6/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jani Mäkelä siis vihreä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme