Näin kun vaihdoit tykkäystä ei tykkäykseksi.
Huomasin että vaihdoit mielipidettäsi äkkiä. Miksi muutat mielipidettäsi?
Oletko hölmöläinen?
Kommentit (8)
Joskus painan vahingossa ja sitten kun luen kommentin sisällön niin huomaan ettei siihen voi jättää tykkäystä vahingossakaan 😊
Minä näin kerran kun joku räpytteli edestakaisin tykkäystä.
Tunsin että se häiritsee minun arkea ja oleiluani kotonani.
Ai näitkö? Itse taas olen joskus nähnyt, että mielipiteen klikkaamisella ei ole mitään vaikutusta. Toisinaan taas klikkaaminen lisää lukemaa toisessa, mutta vähentää toisessa.
Molemmat taitavat johtua siitä, että joku on jo äänestänyt, mutta sivusto tulkitsee mun olevan tämä joku. Ilmeisesti sivun käyttäjäntunnistusalgoritmi ei ole kovinkaan kummoinen.
Jos joku lainaa omaa viestiään ja ulisee "miksi alapeukut??", käyn vaihtamassa siihen alkuperäiseen viestiin alapeukun, jos olen jo ehtinyt yläpeukuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku lainaa omaa viestiään ja ulisee "miksi alapeukut??", käyn vaihtamassa siihen alkuperäiseen viestiin alapeukun, jos olen jo ehtinyt yläpeukuttaa sitä.
'PASKAMAISESTI TEHTY!
EI KUKAAN OIKEASTI OLE NOIN PASKAMAINEN.
Olin kerran tykkäämässä viestiä jossa oli 2/2. Niin juuri kun painoin tykkäystä niin viesti kerkesi muuttua 1/3.
En minä hyväksy tuollaista paskaa osakseni. Viesti oli sen jälkeen 2/3. Minun kantani ei ollut voitolla.
Päätin sitten painaa alapeukkua, niin sain suosituimman mielipiteen ja tunsin olevani voittaja asiassa.
Enpä ole ennen huomannut, että tykkäystä voi vaihtaa. Kiva, kun kerroit niin löysin uuden leikin itselleni.
Välillä tulee huti ja pitää korjata.