Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 puhelua 0100100 numeroon ja hinta?

Vierailija
11.12.2013 |

arvatkaa??!!! tyttöni soitti mulle omasta laskusta että voiko olla mahdollista että 4 puhelua maksaa 75e??????????? en ihan oikeesti tajua tätä, mikä hel....  palvelu sieltä saa? tuleeko joku hieronta kaupan päälle vai????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 100 100 Numeropalvelu, hinnasto

(Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%)

Puheluhinnat

Arkisin klo 8-18: Ensimmäiset 45 sekuntia 3,84 €. 45 sekunnin jälkeen 0,73 €/10 sekuntia.

Muina aikoina: Ensimmäiset 45 sekuntia 3,92 €. 45 sekunnin jälkeen 0,99 €/10 sekuntia.

Puhelun hintaan lisätään oman operaattorisi paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu.  

Tyypillinen 0 100 100 –puhelun kesto on alle 45 sekuntia. Palvelemme ystävällisesti ja ripeästi. Mikäli puhelu kestää yli neljä minuuttia, sen ylittävältä ajalta emme veloita palvelumaksua.

Puhelun yhdistäminen ja tietojen lähettäminen matkapuhelimeen veloituksetta. Edelleen yhdistetyssä puhelussa lisäksi oman operaattorisi perimä matkapuhelu-, kaukopuhelu- tai palvelunumeromaksu(palvelunumeromaksu peritään, mikäli puhelu yhdistetään maksulliseen palvelunumeroon).

Vierailija
2/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on todella kallista, itse soitin kerran 2 puhelua, kesto yhteensä 5 minuuttia ja laskua tuli 30e.

Puhelut hinnoitellaan 10 sekunnin sykleissä, en nyt muista paljonko tuo 10 sekuntia maksaa, mutta paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin soittamaan hinauspalvelun 0100100 kautta ja voi luoja, maksoi kai 45 e muistaakseni.

Vierailija
4/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka näitä palvelunumeroita käyttävät. Hinnat ovat ihan selvästi saatavilla, ja mainoksissakin näkyvissä, jos sellainen kiinnostaa.

Sama juttu näiden Helpssonien kanssa, kun maksetaan maltaita siitä, että joku käskee laittaa piuhan kiinni.

Vierailija
5/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:17"]

Kerran jouduin soittamaan hinauspalvelun 0100100 kautta ja voi luoja, maksoi kai 45 e muistaakseni.

[/quote]

Miten niin "jouduit"? Sieltä 0100100 voi myös pyytää pelkän numeron ja sitten soittaa itse normaalilla puhelumaksulla. Idiooteilta rahat pois...

Vierailija
6/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

0100100, sieltä löytyy kaikki - nimi taikka numero - osoite tai reitti. Älä enää etsi...

Mutta joo. Käytän itse Eniron/Fonectan nettipalvelua, joka maksoi muistaakseni 0,20 euroa, ja sillä hinnalla saa etsiä numeroita rajatta (vai olisiko <100 kuukaudessa). Numeropalvelu tuntuu muutenkin todella ysäriltä, aika monella on varmasti kännykässä netti ja mahdollisuus käyttää esim. tuota Eniroa/Fonectaa.

Vierailija
7/13 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:28"]

En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka näitä palvelunumeroita käyttävät. Hinnat ovat ihan selvästi saatavilla, ja mainoksissakin näkyvissä, jos sellainen kiinnostaa.

Sama juttu näiden Helpssonien kanssa, kun maksetaan maltaita siitä, että joku käskee laittaa piuhan kiinni.

[/quote]

Olen kerran joutunut käyttämään, olin liikenteessä, tarvitsin nopeasti pari tietoa, en omista älypuhelinta.

Ja siinä vaiheessa ei kyllä saa tietoonsa kyseisiä hintoja, edes puhelun alussa ei hintatietoja kerrota, yleensä jokaiseen palvelunumeroon soitettaessa kerrotaan heti puhelun hinta.

Vierailija
8/13 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeetä rahastusta, hintoja ei kerrota  ja jos kysyt niin 'ei maksa mitään'

ja sitten huomaat että kyllä maksaa, siis maksat palveluhinnat myös siitä ajasta jonka puhut toiseen numeroon ja toisen yrityksen henkilön kanssa joka myös maksaa extraa, siinä tulee kokonaishinnaksi helposti 6 euroa minuutti siis 5 minuutin puhelu joka helposti menee tähän 'hetkinen, hetkinen' sössöilyyn

kokonaishinnaksi tulee siis n. 30 euroa sisältäen toki Urpilaisen verot, mutta silti ei missään suhteessa saatuun palveluun,,,kyllä kannattaa siirtyä Virossa tuotettuihin palveluihin ja toimivaan kännykkänettiin. ei koskaan enää Sentraalia...

Vierailija
9/13 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole soitellut, mutta mainoksesta tunnistin ystäväni Mauri Antero Nummisen.

Vierailija
10/13 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole soitellut, mutta mainoksesta tunnistin ystäväni Mauri Antero Nummisen.

ÖÖ okei nää on toooosi tooooosi kalliita nää 0100100 ja vastaavat ! Mutta ketä kiinnostaa että on nähnyt siellä jonkun Mauri Antero Nummisen?!

Vierailija
11/13 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli mahdollista numerotiedustelun yhdistää puhelu kysyttyyn numeroon, maksoi maltaita.En tiedä onko tätä enää , ja onko syynä kalliiseen hintaan.

Vierailija
12/13 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0100100, sieltä löytyy kaikki - nimi taikka numero - osoite tai reitti. Älä enää etsi...

Mutta joo. Käytän itse Eniron/Fonectan nettipalvelua, joka maksoi muistaakseni 0,20 euroa, ja sillä hinnalla saa etsiä numeroita rajatta (vai olisiko <100 kuukaudessa). Numeropalvelu tuntuu muutenkin todella ysäriltä, aika monella on varmasti kännykässä netti ja mahdollisuus käyttää esim. tuota Eniroa/Fonectaa.

Juuri näin. Olen ladannut Fonectan palvelun kännykkääni, latausmaksu 0.20 e. Se näyttää myös puhelun tullessa kaikki mahdolliset tiedot soittajasta. Jos soittajasta ei näy mitään tietoja, en vastaa puheluun.

Vierailija
13/13 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä jumalauta ole googlea/fonecta-sovellusta puhelimessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan