Mikä puhelin teinilläsi on?
,
Kommentit (18)
iPhonet on kaikilla meidän perheessä. Koska tietokoneetkin on Appleja, ajateltiin että on kätevää olla luurit myös.
2 x Samsung Galaxy jotain, 1 x Lumia halpismalli (kolme teiniä perheessä siis).
5 teiniä, kaikilla eri puhelimet.
i phone, htc, sony, lumia, samsung, älypuhelimia
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 16:55"]
Sony Ericssonin peruskännykkä vuodelta .... tais olla 2005.
[/quote]
Miksi alapeukkuja? Ainoana tässä ketjussa sain vastaukselleni alapeukkuja. Eikö ole tarpeeksi hieno vai mikä on?
Mulla on Nokian _joku_, erikoisuuksina värinäyttö ja sudoku. Hyvin toimii :)
17v
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 16:55"]
Sony Ericssonin peruskännykkä vuodelta .... tais olla 2005.
[/quote]
Miksi alapeukkuja? Ainoana tässä ketjussa sain vastaukselleni alapeukkuja. Eikö ole tarpeeksi hieno vai mikä on?
[/quote]
No ei ole.
Kundi on ihan täpinöissään, eilen meni parituntia kun esitteli eroja perheen muihin älypuhelimiin. On varmaankin hyvä puhelin sellaiselle joka on kiinnostunut tietotekniikasta yleensäkin. Minusta ihmeellistä oli se, että "ohjekirjasen" lukaisi viidessä minuutissa ja sen jälkeen peruskäyttäjän (minä) oli ihan helppo parin kokeilukerran jälkeen luuria käyttää.
Juup, äiti ei ole mikään tietokonenero, tämä oli siis vastausta siihen Jolla kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:54"]
Kundi on ihan täpinöissään, eilen meni parituntia kun esitteli eroja perheen muihin älypuhelimiin. On varmaankin hyvä puhelin sellaiselle joka on kiinnostunut tietotekniikasta yleensäkin. Minusta ihmeellistä oli se, että "ohjekirjasen" lukaisi viidessä minuutissa ja sen jälkeen peruskäyttäjän (minä) oli ihan helppo parin kokeilukerran jälkeen luuria käyttää.
[/quote]
Kultainen iphone 5s