Jos ensimmäinen syntynyt " etu ajassa" niin
miten toinen lapsi. Itsellä ensimmäinen syntyi 10pv ennen laskettua aikaa ja jännitän että mitenhän tämän toisen kanssa sitten =)
Kommentit (9)
En sitten tiedä kuinka yleistä tuo on. Mutta 10 päivää ennen laskettua aikaahan ei ole etuajassa, laskettu aikahan tarkoittaa +- 2 vkoa.
rv 39+3 ja toinen rv 41+1. Kolmatta odotellaan ja katsotaan miten käy...
Äidilläni lapset (5) syntyivät kuukausi ennen - pari viikkoa jälkeen lasketun ajan. Siskoillani, joilla molemmilla on kolme lasta, vaihteluväli on ollut nelisen viikkoa.
Mutta on niitäkin, joilla kaikki lapset ovat syntyneet suht samoihin aikoihin laskettuun aikaan nähden.
Eli meillä kaikki kolme lasta ovat syntyneet rv 39+3. Nyt neljättä odottaessa ollaan vitsailtu, että voitaisiin hyvissä ajoin varata synnärin paras huone 14.1.2007 alkaen ;)... La siis 19.1.2007. Mutta jos ihan tosissaan hetki " puhutaan" , niin mulle th sanoi tuota kolmatta odottaessa n. kuukausi ennen la:a että tuskin menee ainakaan yli la:n, kun kaksi aikaisempaakin ovat syntyneet hieman ennen sitä. Ja oikeassa oli. Mutta niinkuin monet jo sanoivat, että aika yksilöllistähän tuo on että miten syntyvät...
maria80 rv 15+2
siis tietenkin sen synnärihuoneen " voisi varata" 15.1. alkaen. Mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka kauan tämä asukas masussa viihtyy...
esikoinen 39+1
toinen 37+1
kolmas 39+4
Nyt lokakuussa tulossa neljäs ja olen yrittänyt jo nyt asennoitua siihen, että voipi mennä vähän yli niin ei sitten tuntus ne viimeset viikot / päivät niin pirun pitkiltä ;)
Itselläni esikoinen syntyi rv 38+6 ja olin toista odottaessani satavrma, että syntyy viim. tuolloin, ellei jo hiukan aiemmin. Kyllä olivat pitkiä päiviä odottaa tuon raskaudenkeston jälkeen, sillä kakkonen syntyikin vasta rv 40+4!
onnea odotukseen!
Tuu-Tikki82
nyt toiselta menossa rv39+5 eli ainakaan mulla mitään yhteyttä toisiinsa. Kumpikin olleet ennen rv30 alaspäin ja melko alhaalla, ekalta kanava oli hävinnyt jo rv34 lääkärissä, tässä ei vielä muutama päivä sittenkään, eli eka painoi kalvoja ja ne puhkesi.