Tuliko teille tänään 75 euron koronaraha?
Miks mulle ei tullu
Kommentit (15)
Sitä ei koko asiaa oo vielä hallitus lyönyt lukkoon. Ekat rahat tulee 16.10. jos menee läpi
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei koko asiaa oo vielä hallitus lyönyt lukkoon. Ekat rahat tulee 16.10. jos menee läpi
Se on päätetty ja hyväksytty eduskunnassa tänään. Ja tosiaan 16.10. maksetaan syyskuun ja lokakuun korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on päätetty ja hyväksytty eduskunnassa tänään. Ja tosiaan 16.10. maksetaan syyskuun ja lokakuun korvaus.
Juu silloin kun kirjoitin tuon niin ei oltu vie päätetty.
Se tulee jos tulee, Kela seuloo automaattisesti toimeentulotuensaajista ne, jotka ovat oikeutettuja siihen. Koronalisää ei tarvitse eikä voi itse hakea.
En voi ymmärtää tätä. Eikö tukea kuuluisi antaa ennemmin esim.opintotuen saajille. Saavat muutenkin pienemmät tuet kuin tttuki, lisäksi ovat menettäneet kesä- ja iltatyöt sekä joutuvat vielä oikeasti ostamaan niitä maskeja päivittäin liikkuakseen julkisilla ja käydäkseen luennoilla.
Sitten joku ikijuoppo ja lapsilaumaa tehtaileva kielitaidoton ”yh” kiskoo koko pesueelle tukia 75 egeä per nokka. Ja velkarahasta tämäkin jaetaan, tietty.
Niin, aiemmin Kelan sivuilla luki, että 12.10. näkyisi, jos sitä on saamassa 16.10. mutta liekö mennyt taas uusiksi tuokin homma. Mun pitäisi saada 75 euroa mutta ei mun tiedoissa ainakaan näy.
Todella epäselvä keissi ollut tämä koronalisäsähellys alusta asti ja aiheuttanut paljon pahaa verta muissa. Nyt kaikkein köyhimpiä inhotaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee jos tulee, Kela seuloo automaattisesti toimeentulotuensaajista ne, jotka ovat oikeutettuja siihen. Koronalisää ei tarvitse eikä voi itse hakea.
Toimeentulosaajista? Eivät kaikki ole olleet luukulla vaikka pienet tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulosaajista? Eivät kaikki ole olleet luukulla vaikka pienet tulot.
oma häpees, turhaan täällä mariset
Ei mullekaan tullut tilille mitään.