Metsolat-sarjan lemppari
Ihana sarja, johon pystyin samaistumaan jotenkin. Ne isovanhemmat oli ihan kuin omani Kainuussa. Tykkäsitkö? Mikä oli mielestäsi paras "hahmo"? Itse rakastin Anttia, hyvät jutut.
Kommentit (19)
Antti ja Annikki :) Ihana vanha pari, eikös ne olleet oikeastikin naimisissa? Oltaispa mekin miehen kanssa vanhana samanlaisia.
Joo, oli ne oikeastikin pari ja siksi varmaan tuntuikin niin aidolta se kommunikointi ;) Minunkin suosikkejani ko. pari.
Eeva ja Stig. Eeva oli ihana, kun jaksoi kestää sen Stigin kiukuttelun tämän vammautumisen jälkeen. Se oli hieno rakkaus- ja selviytymistarina kaikin puolin.
Mä en tykännyt yhtään. Samaan kastiin kuuluu kaikki suomihömppä
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:29"]
Mä en tykännyt yhtään. Samaan kastiin kuuluu kaikki suomihömppä
[/quote]
Minusta taas jotenkin aito ja realistinen nykyiseen verrattuna.
Erkillä meni aina niin huonosti :(
Liisa ja se hömppä Jaana. Ja olihan ne vanhuksetkin hyviä, Antti varsinki.
Katsoin sen joulujakson juutuubelista :)
aivan ihana sarja. katsoin sitä lapsena 90-luvulla. suosikkejani olivat lääkäri Eeva ja Stig, Liisa (Anna-Leena Härkönen) ja muut.
Nythän se Annikin näyttelijä oli kuollut, ihan tässä lähipäivinä. Antin näyttelijä kuoli jo 2005 tjsp.
Mutta joo, aivan ihana ja elämänmakuinen sarja, painii kyllä ihan eri sarjassa näiden nykyisten tekeleiden ohella.
Mielestäni paras kotimainen sarja aikoihin. Aiheet eivät ole vieraita tänääkään. Maatalous, yrittäjän vaikeudet,ongelmat yksityiselämässä jne.... Hyvät näyttelijäsuoritukset! Erkki Metsola on suosikkini!
Sellaistahan se on - hidasta - orastavan mielisairauden odotusta...
Jaakko ja Jaana, niillä sitä riitti actionia. Lisäksi Jaakon lakimiestaidot toivat hyvän lisämausteen sarjaan. Lupsakka pankinjohtaja.
Erkin ensimmäinen kaivuri oli varsin loistava. Se juoppoeikka vaan rikkoi sen kännipäissään, mutta onneksi ne raudanlujat ammattilaiset korjasivat sen kuntoon että Erkki pääsi taas kaivamaan.
Jaana Järvenheimo - ehdottomasti. Sen sijaan Eevaa ja hänen kuivia puujalkavitsejään ja muka-nasevia kommenttejaan olen aina inhonnut.
Lasse oli mun lemppari aikanaan, se oli niin komea ja ihana <3 Ja Eeva ja Stig oli myös suosikkeja.