Voiko miniä ja anoppi oikeasti tulla toimeen?
Oma mielipiteeni on: Ei.
Ei kaipaa perusteluita suuntaan tai toiseen.
Kommentit (32)
Voi todellakin! Kokemusta on kahdesta anopista ja molemmat ovat olleet aivan ihania ihmisiä! Ajattelevia, lämpimiä ja kunnioittavia. Ensimmäistä anoppia on vieläkin (erosta yli 10 v.) ikävä! Nykyinen anoppi on aina minun puolellani jos mieheni kanssa kinastelemme jostain :) Painottaa aina, että pidä tyttö puolesi tuon pojan kanssa, heh! Ja appiukot ovat olleet myös hienoja ihmisiä! Ehkä olen onnekas, tai sitten omalla käytöksellä on myös vaikutusta asiaan.
Tottakai voi! Mutta täytyy myöntää, että vävyt ja anopit tulevat luultavasti useimmiten paremmin toimeen kuin miniät jä anopit. Uskoakseni pääosin siksi, että jotkut miehet ovat yhä kiinni niin äidin helmoissa että se hiertää miniän ja anopin välejä.
Varmaan suurin osa anopeista ja miniöistä tuleekin ihan hyvin toimeen keskenään. Ne vain ovat äänekkäämpiä, jotka eivät tule.
Voi. Edellyttää molemminpuolista kunnioitusta ja toisen yksityisyyden kunnioittamista erityisesti. Ei sitä parhaita kavereita tarvitse olla mutta toimeen on ihan hyvä tulla.
Tulin entisen. Mutta äijä oli kuspää.
Oma mielipiteeni: Voi. Omassa tapauksessa tullaan oikein hyvin toimeen.
Mulla on kolmas anoppi menossa ja kaikkien kanssa tullut loistavasti toimeen vaikka erilaisia ovatkin.
Ekan aikana olin vielä tosi nuori ja kaukana kotoa. Otti mut siipiensä suojaan ja itki vuolaasti, kun ero tuli.
Voi. Olemme molemmat tasavertaisia aikuisia ihmisiä, joilla on käytöstavat ja huumorintajua.
Me anopin kanssa tullaan. Rakastan mieheni äitiä, hän on ihanimpia ihmisiä, mitä tiedän.
Anoppi pitää minua aika lailla tyttärenään, soitellaan viikottain puolin ja toisin. Miehen kanssa soittelevat vain syntymäpäivinä.
Anoppi voi olla ihana kuitenkaan olematta tuppautuva..sellainen aarre minulla anopissa on. (Ja saman voin muuten sanoa apestani)
t. anoppi-miniä vuodesta -93
Voi, ei nyt tietysti bestiksiä olla kun on tuota ikäeroakin mutta se huomioiden tullaan erinomaisesti toimeen, olemme ystäviä
Sulla on tosi hyvä asenne ap. Todella sääli tulevaa miniääsi, olet varmasti anoppi from hell.
Minulla on erittäin hyvä anoppi, tulemme toimeen mainiosti. Olemme aikuisia naisia ja käyttäydymme sen mukaisesti.
Me tullaan kyllä toimeen oikein hyvin.
Sille ei tietenkään mitään voi että välillä anoppi ärsyttää ja varmaan minäkin ärsytän sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:00"]Tulin entisen. Mutta äijä oli kuspää.
[/quote]
Hei mulla sama! Ihmettelin jälkeenpäin miten on voinut kasvattaa niin kuspäisen miehen.
Nykyinen mies hyvä mutta kaipaan entistä anoppia usein.
Voi. Myös minä ja anoppi soiteltiin pari kertaa viikossa ainakin:) hän oli minulle tärkeämpi kuin oma äiti<3
Ensimmäinen anoppi(kokelas), jonka kanssa tulen erinomaisesti toimeen. Hänen poikansa kanssa meninkin sitten naimisiin. Aikaisempien avomiesten äideistä ei voi sanoa samaa. Eli kyllä voi tulla toimeen.
Minäkin olen tullut loistavasti toimeen anoppini ja kaikkien aikaisempien poikaystävieni äitien kanssa. Olenkin aina ihmetellyt näitä anoppien haukkujia ja miettinyt että kummassakohan päässä se vika oikeasti on. Vaikka uskon kyllä että ihmisiä on monenlaisia anopeissakin. Ehkä on sitten ollut hyvä tuuri tai sitten olen vaan niin hyvä miniä. :) Itselläni on neljä poikaa ja toivon että minustakin tulee joskus todella hyvä anoppi.
Voi toki, kunhan miniä ymmärtää paikkansa. Anopin koti on anopin koti, ei miniän.
Toimeen voi tulla kyllä, mutta siihen se jää. En siedä sitä, että asioihini puututaan. Minä ja mies olemme nyt perhe, anoppi miehineen omansa, ja niillä eväillä edetään. Jokainen tietäköön paikkansa.