90% miehistä haluaa normaalipainoisen naisen
Kommentit (3)
Vierailija:
Itse olen hoikka ja muutenkin pyrkinyt pitämään itseni kohtalaisen samannäköisenä kuin mihin mieheni ihastui aikoinaan, esim. pitkät hiukset on edelleen kuten 10 vuotta sittenkin.
En taistele ikää vastaan, mutta mielestäni on ikävää tehdä miehelle tuollainen temppu että lakkaa huolehtimasta linjoistaan kun on saanut miehen " nalkkiin" . Lankoni avovaimolla on tyyli muutenkin lässähtänyt, eikä miespolo mahda tilanteelle mitään. Se nainen ei muistuta yhtään sitä mihin mies alkujaan ihastui. Luonnehan on tietenkin tärkeintä mutta kyllä miehillä on silmätkin päässä. En aio itse käydä missään kiristyttämässä itseäni, mutta ainahan sitä voi elää niin ettei tule tarvistakaan. En esim. polta enkä juuri ota aurinkoa. Enkä päästä itseäni lihomaan ylipainoiseksi.
Alkoi muutama vuosi sitten seurustella sopusuhtaisen tytön kanssa. Ostivat yhteisen asunnonkin. Tyttö alkoi lihoa ja on nyt melkoinen valas. On arviolta 2 kertaa suurempi kuin avomiehensä. Huomaan joskus onnettoman häilähdyksen lankoni katseessa kun avovaimonsa mättää lisää herkkuja naamariin. Itse olen hoikka ja muutenkin pyrkinyt pitämään itseni kohtalaisen samannäköisenä kuin mihin mieheni ihastui aikoinaan, esim. pitkät hiukset on edelleen kuten 10 vuotta sittenkin.