Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa digihyvinvointisovellusta läppärille!

Vierailija
30.09.2020 |

Ongelmana on unohtuminen koneelle aivan liian pitkäksi aikaa, koska adhd-ihmisellä ajantaju vaan katoaa.

Tarvitsisin sovelluksen joka automaattisesti huomauttaisi kun olen istunut määrittelemäni ajan netissä, tai ylipäätään koneella. Olen löytänyt lähinnä sellaisia sovelluksia, jotka jaksottavat työskentelyä, enkä ole saanut muutettua edes niitä muistutusvälejä itselle sopivaksi. Aika häiritsevää on koettaa hoitaa vaikka laskuja jos viiden minuutin välein se hyppelee tukkimaan ruudun että pyörittele nyt päätä.

Erikseen käynnistettävä ajastin ei ole ratkaisu, koska en kuitenkaan muista sitä käynnistää, vaan sen pitäisi automaattisesti lähteä pyörimään kun konetta käyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo kokemusta? Tai niin, ette kai te täällä roikkuisi jos homma olisi hanskassa ja sovellus toimii... Mistähän sitä kyselis?

Vierailija
2/4 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että niitä on! Mulla on puhelimessa Stay focused, olisiko läppärille saatavilla sama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ongelma on nyt vain se 5 minuutin väli? Eihän siinä ajassa ehdi edes keskittyä mihinkään. Kokeile aloittaa vaikka puolesta tunnista. Ei sun sitä useammin ainakaan tarvitse venytellä.

Vierailija
4/4 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun ongelma on nyt vain se 5 minuutin väli? Eihän siinä ajassa ehdi edes keskittyä mihinkään. Kokeile aloittaa vaikka puolesta tunnista. Ei sun sitä useammin ainakaan tarvitse venytellä.

No siis siihen sovellukseen ei saanut muokattua sitä aikaa mistään ja ohjelma hyppeli häiriköimässä ruudulla silloinkin kun koetin selvittää mistä asetuksia voisi muuttaa tai miten sovelluksesta pääsee eroon...