Jos vaalennettuihin kellertäviin hiuksiin laittaa laimennettuna KC color maskin sävyssä graphite. Miten käy?
Tuleeko täysin harmaat hiukset jos siis laimentaa hoitoaineeseen ennen hiuksiin laittoa. Tuntuu ettei hopeashampoo tehoa näihin.
Kommentit (4)
Hiuksista se riippuu, ei aloittajan tukasta.
Ei tule. Mulla pohjasävy ysi ja raidat 10-11 eli vaaleat. Pohja alkaa kellertämään väkisinkin kun on punapigmenttiä enkä halunnut kovin vaaleaa. Tulo tulos riippuu siitä kuinka huokoiset hiuksesi ovat ja kuinka vaalea sävy on.
Värjäsin kesällä juurikasvua itse ja jäi hieman punertavaksi ysiksi. Laiton graphite-sävyä ja vaaleat, huonokuntoiset raidat imaisivat harmaan hyvin mutta tuo tyvi jäi silti hieman punertavaksi. Hiusten ollessa hyväkuntoisemmat ero ei ollut niin suuri hieman taittoi tukka kylmempään. Ei tuo naamioväri kuitenkaan kestä kovin montaa pesua laimentamattakaan eli voit kokeilla huoletta. Miksi haluat laimentaa, kun kyseessä ei edes ole väri vain naamio?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Mulla pohjasävy ysi ja raidat 10-11 eli vaaleat. Pohja alkaa kellertämään väkisinkin kun on punapigmenttiä enkä halunnut kovin vaaleaa. Tulo tulos riippuu siitä kuinka huokoiset hiuksesi ovat ja kuinka vaalea sävy on.
Värjäsin kesällä juurikasvua itse ja jäi hieman punertavaksi ysiksi. Laiton graphite-sävyä ja vaaleat, huonokuntoiset raidat imaisivat harmaan hyvin mutta tuo tyvi jäi silti hieman punertavaksi. Hiusten ollessa hyväkuntoisemmat ero ei ollut niin suuri hieman taittoi tukka kylmempään. Ei tuo naamioväri kuitenkaan kestä kovin montaa pesua laimentamattakaan eli voit kokeilla huoletta. Miksi haluat laimentaa, kun kyseessä ei edes ole väri vain naamio?
No mä menin pesemään hiukset lämpimällä shampoolla. Plantur. Nyt hiukset kellertävät ja ei sovi mulle ja joudun pitämään poninhännällä. Itselläkin on punapigmenttiä hiuksissa. Joten kaikki lämmin väri takertuu. Hiukset ehkä nyt jotain 9 asteiset mutta lämpimän vaaleat. Mietin mitä tekisin? Vinkkejä?
Ap
Voi tulla vihreät, harmaat tai jotain tältä väliltä.
Riippuen sun tukasta.