Pääkirjoitus: Sanna Marinin hallitus ei nauti yrittäjien luottamusta – eikä ihme
73 prosenttia vastaajista luottaa erittäin tai melko heikosti hallituksen kykyyn tehdä yrittäjyyttä edistäviä päätöksiä tämän hallituskauden aikana.
Kommentit (74)
Sosialistit harvemmin yrittäjyytä arvostaa. No, sitä Suomi sai mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Sannaa ei yritykset eikä näiden mielipiteet todellakaan kiinnosta
Sen hän on kyllä tehnyt erittäin selväksi.
Kiinnostaa tietää mitä työllisyystoimia voisi nyt olla, kun epäilllään että tuhansia suomalaisia kuolee koronaan lähimmän puolen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin - raukkaparka kun ei tajua lainkaan mistä ne verorahat ja hyvinvointi tulevat.
Miten ihminen voi olla yliopistokoulutettu ja yli 30 v. - ja edelleen noin kuistilla siitä miten kansantalous oikeasti toimii?
Minun teinityttönikin käsittää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää mitä työllisyystoimia voisi nyt olla, kun epäilllään että tuhansia suomalaisia kuolee koronaan lähimmän puolen vuoden aikana.
Whatsapp ryhmäkö jo hereillä?
Putinin käsikassara söpö-Sannaa kiinnostaa lähinnä rahakas EU-kössin virka.
Eivät yrittäjät ole mitään ylijumalia mitä pitää aina palvoa, se riittää että media kyykkää heidän edessään. Lisää yrittäjäkritiikiä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Budjettineuvottelussa tuli esille Sannukan veret seisauttavat työllisyystoimet:
Eläkeputken poisto ja työttömien aktiivimalli.
Hallitusohjelmastahan ei tarvitse muuttaa pilkkuakaan, vaikka miten korona jylläisi.
Idealistinen nuori nainen, kuvittelee tietävänsä kaiken. Uskoo EU:n isoja poikia ja nuolee niiden takavälin.
Täysin yhteistyökyvytön! huonoin pääministeri ikinä
Vierailija kirjoitti:
Sosialistit harvemmin yrittäjyytä arvostaa. No, sitä Suomi sai mitä tilasi.
Ai sosialisti- yrittäjät? Vai luuletko, ettevät nauti tuista ja rahapolitiikasta, ihan globaalisti. Isot syö pienet pois.
Vierailija kirjoitti:
Eivät yrittäjät ole mitään ylijumalia mitä pitää aina palvoa, se riittääettä media kyykkää heidän edessään. Lisää yrittäjäkritiikiä kaipaan.
Perusta oma yritys.
Pääkirjoitus? Missä? AP:n omassa päässä?
No kyllä minä näin kansalaisena ja kokoomuslaisena toivoisin yrittäjiltakin tilannetajua, jos Suomi halutaan pelastaa ei sijoittajien voittoja pitäisi nyt tappiin heruttaa. Entisajan patruunat tämän tajusivat, toki maailma on ihan eri ja kaikki on globaalia mutta kyllä sijoittatkin joutaisivat talkoisiin osallistua.
Suomi ensin on minun mottoni.
Rikkaat ovat nykyään ahneita ja itsekkäitä, kaikki pitää saada mutta mitään ei olka valmiita itse tekemään.
Ihan itsekö ap kyselit kavereilta ja kirjoitit päässäsi kirjoituksen, vai olisiko jotain lähdettäkin linkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp ryhmäkö jo hereillä?
Ilmeisesti niillä on joku päivystys tälläkin palstalla.
On aika tekopyhää Sannalta promota noita 6 tunnin työpäiviä, kun oma Whattsapp trolliarmeija päivystää 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Idealistinen nuori nainen, kuvittelee tietävänsä kaiken. Uskoo EU:n isoja poikia ja nuolee niiden takavälin.
Täysin yhteistyökyvytön! huonoin pääministeri ikinä
Onpa huono muisti, edellisen hallituksen kansankyykyttäjä lestadiolaissaarnaaja hävitti jopa oman puolueensa kannatuksen, yrittäjä ystävällisyydellään nousukaudella.
Vierailija kirjoitti:
Pääkirjoitus? Missä? AP:n omassa päässä?
Tekniikka & Talous
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä näin kansalaisena ja kokoomuslaisena toivoisin yrittäjiltakin tilannetajua, jos Suomi halutaan pelastaa ei sijoittajien voittoja pitäisi nyt tappiin heruttaa. Entisajan patruunat tämän tajusivat, toki maailma on ihan eri ja kaikki on globaalia mutta kyllä sijoittatkin joutaisivat talkoisiin osallistua.
Suomi ensin on minun mottoni.
Rikkaat ovat nykyään ahneita ja itsekkäitä, kaikki pitää saada mutta mitään ei olka valmiita itse tekemään.
En usko, että olet kokoomuslainen vaan Sannan trolli.
Kyllä yrittäjät ovat nimenomaan kärsineet tästä kriisistä eniten, toisin kuin valtion suojatyöläiset ja tuilla elävät. Kehtaakin vielä tuo pääministeri koko ajan heitä syyllistää.
Toivon että Suomalaiset suuryritykset siirtävät pääkonttorinsa pois Suomesta ja lopettavat veronmaksun. Sanna ja punikit voivat sitten jatkaa sosialistista kokeiluaan ihan kansainvälisen solidaarisuuden ja lainarahan turvin.