Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä hälytysjärjestelmä kotona

Vierailija
30.09.2020 |

Jos on niin millainen

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla ei ole muuta arvokasta kuin flyygeli, ja sitä ei ihan helposti kössitä.

Vierailija
22/41 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minulla ei ole muuta arvokasta kuin flyygeli, ja sitä ei ihan helposti kössitä.

Aika harva potentiaalinen murtovaras taitaa tietää sitä ennen kuin on murtautunut sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko inpiraatio siitä telkkarimainoksesta, joka on kuin suoraan 80-luvulta. "Hei, huomasin että teille on asennettu tuo x hälytysjärjestelmä." Oikeasti, kuka vielä mainostaa noin?

Vierailija
24/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hälyttääkö verisure jokaisesta pihalla loikkivasta jäniksestäkin

Verisuren vuokraamat laitteet valmistaa Panasonic ja infrapuna liikeilmaisimet eivät ota seinän tai ikkunan läpi.

Vierailija
25/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkuinen kiinanharjakoira vahtina. Kovaääninen jos joku soittaa ovikelloa :)

Ja oon ite 193, 90kg backuppina hurjalle koiralle :D

Vierailija
26/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmä maksaisi enemmän kuin koko omaisuuteni. Ei minulla ole mitään hienoa. Onnea vaan sille idiootille joka lättiini murtautuu ja sieltä onnistuu sitten jotain viemään. Hikisiä t-paitoja ja makaroonia, vissiin.

Vierailija
27/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koiraa.

Vierailija
28/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja mökillä

Vierailija
29/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakensin itse Rasperry Pin kanssa. Raspi, ovenavaus&infrapunasensori ja muistikortti maksoi yhteensä 70 euroa. Työ oli ilmaista.

Vierailija
30/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt tänne kertoko ihan kaikkea.

Kerro nyt murunen vielä miksi?

Jos kerron että mulla on koira talonvahtina, niin mitähän sä mahdat siitä tiedosta irti saada?

Vierailija
31/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi varkaita kyrsiä käyttää aikaa tänne murtautumiseen niin ei.

Vierailija
32/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvikivääri!

Vierailija
33/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tiedolla?

Vierailija
34/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokamera joka lähettää kännykkään viestin jos havaitsee kotona liikettä. Lähettää kuvia sähköpostiin ja live striimiä voi katsella kännykästä eli jos aihetta niin voi sitten soittaa poliisille. Ei maksa paljon ip kamera tähän tarkoitukseen. Kotona on niitä kaksi, toinen eteisessä heti ulko-oven lähellä ja toinen olohuoneessa.

Vierailija
35/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin en kerro, mutta lisäksi hälyttimen yksi relelähtö vetää ohjausreleen kiinni joka vuorostaan ohjaa muutamaa kontaktoria. Ja kontaktoreiden takana on "taaseripumppukytkentä". Mikä tarkoittaa sitä että konnan erehtyessä kämpilleni ja jos jos hälytyksestä huolimatta jatkaa, saapi erinäisistä paikoista aika mojovia sähköiskuja, ei tappavia mutta sellaisia että tuntuu.

Sähköinssin/asentajan taitoja voi käyttää hyödykseen myös näin.

(Juujuu, kämpän miinoitus on laitonta, mutta jos poliisilta kestää ainakin 20 min tänne, minulla on keinoni hoitaa homma kuten parhaaksi näen...)

Vierailija
36/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hälyytysjärjestelmällä on 8 jalkaa, kaksi häntää ja ihan *elvetin kova ääni.

Vierailija
37/41 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tervehtii murtautujaa iloisesti. Olen sanonut kissalle, että soittaa jos tapahtuu jotain outoa.

Vierailija
38/41 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/41 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ilmoitettu asiattomaksi. Syynä tietojen ja henkilötietojen kalastelu.

Vierailija
40/41 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni täällä ilmoittaa, että on koira kotona. Sitten, kun lähdetään reissuun, niin koira/koirat otetaan mukaan tai laitetaan hoitoon. Talo jää tyhjilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän