Onko teillä hälytysjärjestelmä kotona
Kommentit (41)
Fiskarssi se isompi halkomiskirves
mmoiy kirjoitti:
Fiskarssi se isompi halkomiskirves
Miten sen saa hälyttämään?
Hälyttääkö verisure jokaisesta pihalla loikkivasta jäniksestäkin
Vierailija kirjoitti:
Hälyttääkö verisure jokaisesta pihalla loikkivasta jäniksestäkin
Miksi sen pitäisi sellaisista hälyttää?
Olin kerran iltasella kylässä ja kamerasta näkyi kun pihalla hiipi joku. Ei hälytystä.
Verisure. Edelliseen kotiin murtauduttiin, sotkettiin paikat ja vietiin kaikki viemisen arvoinen. Ehdottomasti täytyy olla varashälytin.
Meillä on iso koira. Ei tule ulko-ovelle kolkuttelemaan varkaat eikä lipevät myyntimiehetkään!
Pihalla parkissa myös aina iso auto.
Kuistilla myös isot saappaat, koko 46.
Rauhassa on saatu olla 😁
Ilman verisureakin..
2 koiraa, lisäksi teen itse töitä kotona ja olen kotona melkein aina.
Meidän talon ulko-ovi on suoraan vilkkaalle pyörä-ja kävelytielle ja aika paljon pitäisi olla pokkaa murtovarkaallakin alkaa siinä touhuamaan. Herättäisi aika paljon huomiota.
Älkää nyt tänne kertoko ihan kaikkea.
Useampi UA 571-C Automated Sentry Gun-järjestelmä.
Meillä on ihan vain oma sähköinen järjestelmä, ei siis mitään sopimusta minkään Firman kanssa. Systeemissä on palovaroittimet, kosteusvahdit ja liiketunnistimilla sisätiloissa toimivat varashälyyttimet. Ne soittavat meille ja ulvovat naapurustoon. Sisällä on myös tallentava kamera.
Sisätilassa oleva liiketunnistin ei reagoi ulkona kulkeviin elikoihin mitenkään. Kerran systeemi on mennyt oikosulkuun ja alkoi laulattaa räikköänsä vaikka mitään ongelmaa ei ollut. Silloin ei normaali numerokoodilla kuittaus hiljentänyt sitä, vaan piti kutsua sähkömies. Selvisi, että normaalisti verkkovirralla toimivan systeemin varaparisto oli loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso koira. Ei tule ulko-ovelle kolkuttelemaan varkaat eikä lipevät myyntimiehetkään!
Pihalla parkissa myös aina iso auto.
Kuistilla myös isot saappaat, koko 46.
Rauhassa on saatu olla 😁
Ilman verisureakin..
No aika harvalla se hälytysjärjestelmä on sitä varten kun ollaan kotona, vaan sitä varten kun ollaan jossain reissussa ja se koira, auto ja saappaatkin ovat pakattu matkalle mukaan.
Koira.