Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sitä enää miestä tarvitsisi?

Vierailija
30.09.2020 |

Näin 47v kun on ollut 2 avioliittoa, 1 avoliitto ja aika monta poikaystävää nuorena.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itsetyydyttämiseen miestä tarvits.

Myönnä pois, kyllä kaipaat sitä, että lämmin iho on ihoa vasten, ja että tunnet Sen sykkeen sisälläsi...

Vierailija
22/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää tulla hyvin toimeen itsensä kanssa. Monelta se kyllä onnistuu, mutta tutkitusti kumppanin kanssa elävät kokevat elämänsä keskimäärin onnellisemmaksi ja rikkaammaksi kuin sinkut.

Onhan se mukavampi kokea ja jakaa ne elämän pienet ilot ja surut, kun on joku toinen siinä rinnalla.

Jos kuitenkin voi huonosti ja ahdistuu parisuhteessa, niin on varmasti parempi elää yksin.

Väärin. Tutkimusten mukaan sinkkunaisen elämä on rikkaampaa kuin parisuhteessa olevan naisen. Hän on myös onnellisempi sinkkuna. Miehillä taas toisinpäin, koska mies on parisuhteessa nettohyötyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itsetyydyttämiseen miestä tarvits.

Myönnä pois, kyllä kaipaat sitä, että lämmin iho on ihoa vasten, ja että tunnet Sen sykkeen sisälläsi...

No parhaimmat orkut saa kyllä omin käsin kuin miehen räpeltäessä koskaan. Läheisyys ja helliminen sen sijaan joskus ikävöittää, mutta niin ettei sihen kuulu tuota sykkimistä sisällä.

Eri.

Vierailija
24/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin miehen kaipuu tai katkeruus miehiä kohtaan ap:lla edelleen on, kun hän tästä aiheesta ylipäätään aloituksen tekee.

Vierailija
25/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne täällä. Olen juuri eroamassa miehestäni, melkein 20v avioliiton jälkeen, ja olen todennut etten halua enää miestä elämääni. Ajatus sinkkuudesta ja vapaudesta elää omaa elämääni haluamallani tavalla houkuttaa nyt enemmän kuin koskaan.

Miksi aikaisemmin halusit? Johtuiko kehittymättömistä aivoista?

Vierailija
26/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää tulla hyvin toimeen itsensä kanssa. Monelta se kyllä onnistuu, mutta tutkitusti kumppanin kanssa elävät kokevat elämänsä keskimäärin onnellisemmaksi ja rikkaammaksi kuin sinkut.

Onhan se mukavampi kokea ja jakaa ne elämän pienet ilot ja surut, kun on joku toinen siinä rinnalla.

Jos kuitenkin voi huonosti ja ahdistuu parisuhteessa, niin on varmasti parempi elää yksin.

Väärin. Tutkimusten mukaan sinkkunaisen elämä on rikkaampaa kuin parisuhteessa olevan naisen. Hän on myös onnellisempi sinkkuna. Miehillä taas toisinpäin, koska mies on parisuhteessa nettohyötyjä.

Aina tätä joutuu selittämään naisille. Syy ei ole parisuhteessa vaan siinä, että millaiset ihmiset ovat yksin/parisuhteessa. Miehistä yksin ovat yliedystetusti ne, jotka eivät kelpaa parisuhteeseen (rapajuopot, susirumat, rutiköyhät jne.). Naisista yksin ovat yliedustetusti ne, jotka pärjäävät mm. taloudellisesti yksin eivätkä ole miehestä riippuvaisia + lapsettomat.

Vierailija
27/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin miehen kaipuu tai katkeruus miehiä kohtaan ap:lla edelleen on, kun hän tästä aiheesta ylipäätään aloituksen tekee.

En kanssa ymmärrä koko aloitusta. Jos ei ole ongelmaa, jatkaa vaan elämäänsä.

Vai jotain vertaistukeako täältä tähän haetaan?

Vierailija
28/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tarvinnut koskaan 46v.

Vierailija
29/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tarvinnut koskaan 46v.

Niin mitä?

Vierailija
30/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeenhan saa rahalla tekijän, mutta vois kuvitella että mies on ehkä jonkun taloudessa joskus tehnyt jotain näistä töistä? Auton huolto, renkaiden vaihto, katsastus, ostaminen ja myyminen? Asunnon remontointi, sulakkeen vaihto, nurmikon leikkuu, pensasaidan leikkuu, lampun vaihto, sisälle päässeen hiiren poisto? Jne, jne, jne. Kiva jos kykenet itsekkin nuo asiat hoitamaan, tai löydät jonkun joutilaan ne puolestasi tekemään. Kenekään ei ole pakko olla minkäänlaisessa parisuhteessa, jollei itse halua.

Vierailija
31/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut kaksi lasta ja toistaiseksi olen lasten isän kanssa yhdessä. En minä miestä kyllä oikeastaan mihinkään tarvitse. Lapsille on ehkä kiva, että vanhemmat ovat yhdessä. Jos ero tulee, niin en koe mitään pakottavaa tarvetta ottaa siihen tilalle ketään. Helpompaa olisi elää ilman miestä.

Vierailija
32/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeenhan saa rahalla tekijän, mutta vois kuvitella että mies on ehkä jonkun taloudessa joskus tehnyt jotain näistä töistä? Auton huolto, renkaiden vaihto, katsastus, ostaminen ja myyminen? Asunnon remontointi, sulakkeen vaihto, nurmikon leikkuu, pensasaidan leikkuu, lampun vaihto, sisälle päässeen hiiren poisto? Jne, jne, jne. Kiva jos kykenet itsekkin nuo asiat hoitamaan, tai löydät jonkun joutilaan ne puolestasi tekemään. Kenekään ei ole pakko olla minkäänlaisessa parisuhteessa, jollei itse halua.

Meillä mies ei tee mitään. Ei osaa edes korjata mitään laitteita. Minulta sujuu paremmin kaikki huoltotyötkin.

Vierailija
33/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan vaivaat päätäsi asialla. 40+ naisella ei tee enää mitään. 

Voi miten katkera kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi