Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sitä enää miestä tarvitsisi?

Vierailija
30.09.2020 |

Näin 47v kun on ollut 2 avioliittoa, 1 avoliitto ja aika monta poikaystävää nuorena.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman, ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täällä. Olen juuri eroamassa miehestäni, melkein 20v avioliiton jälkeen, ja olen todennut etten halua enää miestä elämääni. Ajatus sinkkuudesta ja vapaudesta elää omaa elämääni haluamallani tavalla houkuttaa nyt enemmän kuin koskaan.

Vierailija
4/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne täällä. Olen juuri eroamassa miehestäni, melkein 20v avioliiton jälkeen, ja olen todennut etten halua enää miestä elämääni. Ajatus sinkkuudesta ja vapaudesta elää omaa elämääni haluamallani tavalla houkuttaa nyt enemmän kuin koskaan.

Tsemppiä sulle. Seksiä saa aina kun haluaa, muuten ei miestä loppuelämän riesaksi kannata ottaa.

Vierailija
5/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää tulla hyvin toimeen itsensä kanssa. Monelta se kyllä onnistuu, mutta tutkitusti kumppanin kanssa elävät kokevat elämänsä keskimäärin onnellisemmaksi ja rikkaammaksi kuin sinkut.

Onhan se mukavampi kokea ja jakaa ne elämän pienet ilot ja surut, kun on joku toinen siinä rinnalla.

Jos kuitenkin voi huonosti ja ahdistuu parisuhteessa, niin on varmasti parempi elää yksin.

Vierailija
6/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle. Seksiä saa aina kun haluaa, muuten ei miestä loppuelämän riesaksi kannata ottaa.

Kiva kun te naiset alatte tämän asian tajuta vihdoin, että parisuhdetta ei tarvitse, kun voi vaan naida.

Vierailija
7/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monen laisia. Itselläni on ihana mies. Ei todellakaan ole mikään "riesa".

Oltuaan 3kk ulkomailla, tajusin kuinka suuri merkitys hänellä on elämässäni.

Vierailija
8/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle meistä, parisuhde on muutakin, kuin seksi.

Läheisyyttä, tukea, lohdutusta, jaettuja iloja ja murheita. Elämistä yhdessä.

Jospa se riesa on ollut ap. Eikä ne useat miehet.

Vierailija
9/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle meistä, parisuhde on muutakin, kuin seksi.

Läheisyyttä, tukea, lohdutusta, jaettuja iloja ja murheita. Elämistä yhdessä.

Jospa se riesa on ollut ap. Eikä ne useat miehet.

Ihan miten vaan, mutta itse en ole keneltäkään mieheltäni saanut ikinä mitään lohdutusta, tsemppiä tai tukea. Itse kyllä olen niitä antanut mutta parempi näin, niin ei turhaan niitä enää tarvitse keneltäkään odottaa. ap

Vierailija
10/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten eroavaisuus on ulkonäkö sekä eri rooli lisääntymisessä. Eli hetero ihminen valitsee kumppanikseen vastakkaisen sukupuolen ulkonäön ja seksin/lisääntymisen takia.

Tukea,lohdutusta,jaettuja iloja ja murheita voi mies antaa miehelle ja nainen naiselle.

Nykyään myös elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa eli sukupuolirooleja ja sukupuoli yleistyksiä ei ole.

Vierailija
11/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole koskaan parisuhteeseen päässyt.

Haluaisin kovasti, mutta kukaan ei halua minua, koska en pysty seksiin....

Surullista, tasan ei mene!

Vierailija
12/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartteisin käsistään kätevän tekevän miehen, jota ei ole paha katsella/kuunnella. Lähinnä remonttireiskaa siis. :))

Vierailija
13/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska keskustelu😅

Ajattelen että on paras hoitaa omat asiansa ja jos tulee vastaan joku fixu niin ehkä sitten...

Se yks wanhabiiga 46...

Vierailija
14/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun et enää ole parisuhteessa, voit aloittaa pari suhdetta.

Vierailija
15/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Miehet ovat sortava etuoikeutettu patriarkaatti josta ei ole naisille sekä muille syrjityille ja sorretuille vähemmistöille muuta kuin harmia.

Vierailija
16/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tarvitse miestä mihinkään.

M49

Vierailija
17/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää tulla hyvin toimeen itsensä kanssa. Monelta se kyllä onnistuu, mutta tutkitusti kumppanin kanssa elävät kokevat elämänsä keskimäärin onnellisemmaksi ja rikkaammaksi kuin sinkut.

Onhan se mukavampi kokea ja jakaa ne elämän pienet ilot ja surut, kun on joku toinen siinä rinnalla.

Jos kuitenkin voi huonosti ja ahdistuu parisuhteessa, niin on varmasti parempi elää yksin.

Koirat on keksitty. Uskollisia ystäviä.

Vierailija
18/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eikö tiede ole jo todistanut sen että naisen ja miesten väliset eroavaisuudet on varsin pienet kuten:

-Ulkonäkö

-Naisilla on kuukautiset.

-Naiset synnyttää

-Miehet siittää.

-Naisilla ja miehillä on erilainen kromosomi.

Niin eikö nuo ole ne todelliset syyt miksi ihmiset menee parisuhteeseen juuri sen vastakkaisen sukupuolen kanssa? 🤔

Hetero ihmisen seksuaalisuus tarkoittaa sitä että hän viehättyy vastakkaisen sukupuolen ulkonäöstä joten hån haluaa läheisyyttä ja seksiä sen takia vastakkaiselta sukupuolelta ja tästä seuraa parisuhde 🤔

Minä olen mies ja en minä tarvitse naisia muuhun kuin seksiin sekä läheisyyteen, muita asioita minä saan ihmisiltä sukupuolesta riippumatta 🤔

Vierailija
19/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetyydyttämiseen miestä tarvits.

Vierailija
20/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan vaivaat päätäsi asialla. 40+ naisella ei tee enää mitään. 

Tumputtaja provoilee taas. Kyllä tuon ikäiset ne parhaimpia ovat! Kun niille lyö seisovan kalun kouraan, eivät pelästy, vaan ovat siitä iloisia. Kyllä minulle käy 40+ ja vaikka kaksikin :D

-m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi