Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen firma vaatii et työntekijän pitää itse ostaa läppärin?

Vierailija
30.09.2020 |

Nyt lyhyen ajan sisään tullut vastaan kaksi tapausta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen voi vaatia.

Vierailija
2/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat sitten varmaan maksaa korvausta läppäristä, jos moisen vaativat hankkimaan.

Itsellä ei moisesta kokemusta.

Mutta nyt mulla on niin, että työnantaja maksaa kulukorvausta oman puhelimen käytöstä. Toistaiseksi työni on niin "merkityksetöntä" että numeroni ei ole niin isossa jaossa, että tulisi firman sivuille tmv. mutta jos työtehtävät tästä kehittyy niin pitänee hankkia ihan erillinen puhelin työtehtäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tule mieleen kuin korkeintaan pieni aloittaleva start-up. Mutta jos yrityksellä ei ole varaa hankkia edes halpoja työvälineitä, niin löytyykö rahaa palkanmaksuun?

Siis jos läppäri tarvitaan työntekoon. Voihan olla että tuntikirjanpito tms hoidetaan sähköisesti mutta muuten työntekijä ei tietokonetta tarvitse. Silloin työnantaja varmaan lähtee siitä että jokaisella on joko tietokone tai älypuhelin.

Vierailija
4/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen voi vaatia.

Tietysti voi. Ei sinne ole pakko mennä töihin. Oman läppärin voi vähentää sitten verotuksessa. Opettaa työntekijänkin käsittelemään niitä laitteita huolellisemmin kun joutuu itse maksamaan.

Vierailija
5/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hyväntekeväisyysfirma se semmonen on, varmaan sähköstäkin joutuu itse maksamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä