Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Onko teille tulleet palkat OP:n tilille” onpa köyhää. Mun rikkaan elämässä viimeksi kun kirjauduin tilille, jolla ei pitänyt olla enää rahaa siellä oli 800e

Vierailija
30.09.2020 |

Olin ihan että miiiitäää? Niin Huhtamäki oli maksanutkin osinkonsa. Tämmöistä on rikkaiden elämä, tilillä voi ollakin lähes tonnin verran enemmän, kuin piti ja aivan helposti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin eilen, että OP:n tilille tullut tänä vuonna yli 7000€ osinkoja. Enkä edes ollut huomannut niitä, koska tilillä on sen verran paljon rahaa :)

Mulla on arvo-osuustilit myös Nordeassa ja Danskessa, joten suurin osa osingoista tulee niille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirikas osaa pilkuttaa tekstinsä oikein. Vain köyhä tunkee pilkun ennen kuin-sanaa.

Vierailija
4/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osingot eivät kilahda tavalliselle pankkitilille vaan arvo-osuustilille, ja ne pitää sieltä ihan erikseen siirtää käyttötilille. 

Vierailija
5/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osingot eivät kilahda tavalliselle pankkitilille vaan arvo-osuustilille, ja ne pitää sieltä ihan erikseen siirtää käyttötilille. 

Tuleehan ne tilille, ainakin pankissa, sä et vain tajuu. Ja siis tämä olikin niille, joiden pitää tarkistaa palkkapäivinä, onko tilillä rahaa.

Ap

Vierailija
6/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosirikas osaa pilkuttaa tekstinsä oikein. Vain köyhä tunkee pilkun ennen kuin-sanaa.

Joo, va jaa n näköistä, myönnän. En lukenut lausetta/tekstiä kokonaisuutena ennen lähettämistä.

Ap

Vierailija
7/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 800 nyt mitenkään älyttömän iso raha ole

Vierailija
8/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Kerro lisää!

Vierailija
9/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuihan niitä pilkkuja otsikossakin, mutta en halunnut pidentää sitä turhaan.

Ap

Vierailija
10/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan ne tilille, ainakin pankissa, sä et vain tajuu. Ja siis tämä olikin niille, joiden pitää tarkistaa palkkapäivinä, onko tilillä rahaa.

Ap

Olet niitä, jotka eivät tiedä, vaikka joku napsisi tililtäsi satasen silloin tällöin. Lapsellisen luottavaisena et seuraa rahaliikennettäsi, mistä tietää, että et ole rikas.

Vierailija
11/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Kerro lisää!

Niin. Pankissa olevalta arvo-osuustililtä tulevat tilille, jossain hottentottien hallinoimissa pikkufirmoissa varmaan tällainenkaan palvelu ei toimi. On mulla ao-tili Nordnetissakin, mutta pankissa nyt lähes kaikki osakkeet.

Ap

Vierailija
12/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet niitä, jotka eivät tiedä, vaikka joku napsisi tililtäsi satasen silloin tällöin. Lapsellisen luottavaisena et seuraa rahaliikennettäsi, mistä tietää, että et ole rikas.

Tiedän kyllä. Kaikki korteillani tehdyt ostot tulevat ilmoituksina kellooni.

Ap

Vierailija
13/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 800 nyt mitenkään älyttömän iso raha ole

On se, jos menee katsomaan tiliä, jolla tietää olevan ei-yhtään-rahaa :) Eli käyttötili. Varsinkin kun on itse aivan äskettäin vielä elänyt elämää, jossa sinne EI tupsahtele rahaa.

Ap

Vierailija
14/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja siis en ole kyllä muutenkaan koskaan seurannut mitään tiliotteita. Eisieltä mitään ylimääräisiä maksuja mene, rauhoitu :) Jos sä olet, niin se kertoo siitä, että sä olet köyhä :))

Ap

Vierailija
15/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole tavannut koskaan katsoa edes sitä, onko vuokralainen maksanut vuokran. Nyt on pakko seurata, koska asuntoja on niin monta, että vastikkeista tulee niin iso lasku, että jos vuokria ei ole maksettu, mä oon ”pulassa”.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän