Miten köyhä pääsee nettiin????
Sossut ei koskaan myönnä harkinnanvaraisesti tietokonetta tai älypuhelinta. Silti nykyään pitäisi olla koronavilkku, maksaa laskut netissä ym.
Heidän argumentti aina ennen oli että kirjastossa pääsee nettiin. No koronahan sulki kirjastot. Muutenkin kaikki ei asu kirjaston lähellä ja bussimatkatkin maksaa.
Olen työkyvytön joten enpä voi hakea duunia itselleni.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedoksi että osamaksulla maksan älyluuria mutta miten voidaan olettaa että kaikki köyhät lähtee mukaan tähän osamaksupelleilyyn!??
Et kai tonnin Applea hankkinut, alle satasella saa.
Ei meilläkään ole tietokonetta vaikka töissä käydään molemmat.
Käytetyn älypuhelimen saa alle 50e ja toimivan tietokoneenkin saa satasella.
Ehkä tässä nyt kyse siitä että työtön haluaisi valtion maksavan hänelle upouuden.
Ei ole sossun ongelma jollet pääse nettiin. Itse olen myös työkyvyttömyyseläkkeellä mutta silti olen ostanut sekä luurin että läppärin, jopa suoraan käteisellä. Eikä niitä tarvitse joka vuosi vaihtaa uudempaan. Nykyisen läppärin ostin kaverilta joka kunnostaa vanhoja koneita, hyvin pelittää vieläkin ja maksoi kokonaiset 70 €. Luurini on myös vanhempaa mallia ja on toiminut hyvin jo yli 3 vuotta. Osamaksulla ostaminen voi olla ainut vaihtoehto tai sit saa olla ilman, se on elämää.
Mun eläkkeellä oleva isä sai läppärin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Netistä saa käytettyjä perus läppäreitä satasella, ostettiin viime keväänä muksuille etäkoulun vuoksi. Älypuhelimia saa jopa alle satasella.
Saako macbookin??? Tuskinpa!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä saa käytettyjä perus läppäreitä satasella, ostettiin viime keväänä muksuille etäkoulun vuoksi. Älypuhelimia saa jopa alle satasella.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin merkki uskollinen niin kannattaa sitten säästää rahaa niin saa sen ompun. 🙄
Valtaosa nettipalveluista hoituu sillä puhelimellasi. Maksat netistä puheliittymän kuukausimaksussa joka tapauksessa, joten käytä sitä.
Eiks työkkäreissä oo nykyään asiakaskäyttöön koneita, joilla voi tehdä työhakemuksia ja hoitaa muita asioita? Sama vissiin kelalla? Oisko kaveria, jolta vois hädässä lainata, tai sukulaista, perhettä, tuttavaa? Vai onko sama vika heillä? Kellään ei nettiä, kännykkää tai konetta, eikä tietenkään kavereita, sukulaisia, perhettä tai tuttavia?
Aika monella asunnottomalla narkomaanillakin on halpa älypuhelin. Ei ne kauaa pysy, mutta kuitenkin. Ei ole laskuja maksettavana, kun ei ole luottotietojakaan. Loppukuu sitten leipäjonossa.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa nettipalveluista hoituu sillä puhelimellasi. Maksat netistä puheliittymän kuukausimaksussa joka tapauksessa, joten käytä sitä.
Ei kaikissa liittymissä ole kk-maksullista nettiä, kaikissa liittymissä ei edes ole kk-maksua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikissa liittymissä ole kk-maksullista nettiä, kaikissa liittymissä ei edes ole kk-maksua ollenkaan.
Aika monessa paikassa on ilmainen wifi.
Mut siis eihän tässä(kään) alotuksessa tainnut olla pointtina etsiä ratkaisua ongelmaan vaan ulista marttyyrinä siitä ilosta, että voi ulista ja olla marttyyri. "Kyllä minua taas niin rankaistaan siitä että olen köyhä, säälikää minua byyyhyyy!"
Näitä tulee ja menee, auttaa yritetään, mut aina löytyy mutku mutku mutku.
Säästät vaikka kolikoita purkkiin. Älypuhelimen saa uutena tarjouksesta noin 60e lla.