Tinderin lautapelimiehet?!
Kokoajan tulee vastaan joku joka on listannut harrastukseksi lautapelit! Pelaako näitä oikeasti vielä joku? Epäilyttävän oloisia tyyppejä. Jotenkin vaikea kuvitella tuota harrastukseksi arki-iltoihin. Ehkä jossain mökillä kerran vuodessa kesällä..🙄
Kommentit (26)
Lautapelit ovat sosiaalisempia kuin esim. sosiaalinen media tai pinterestin selailu sohvalla....
Lautapelejä ei oikein voi pelata yksin, ja aatelkaa, joutuu ihan olemaan läsnä........
Ymmärrän että nykynaisille tämä on kovin vaikea asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä pelaan vain räsypokkaa
T. Nainen
Kuulostaa hyvältä.
T. Mies
Oliko tämä provo?
Ei, nuo eivät ole sellaisia, jotka pelaavat Kimbleä ja Monopolia, vaan rooli- ja strategiapelejä ja muuta aikuisia pitkään kiinnostavaa. Heillä on harrastuksen vuoksi paljon kavereita, koska noihin tarvitsee useita pelaajia. Pelit ovat täysin englanninkielisiä, joten sekin puoli on kunnossa.
Jos et ymmärrä, vedä vasuriin. Kaikki ovat tyytyväisempiä niin.
Ei tämä ole miesten juttu ainoastaan. Näkyy vähän väliä naisilla myös lautapelit.
Olen itse lautapelikerhossa. Pääasiassa siellä on parisuhteessa olevia miehiä. Lautapelit ovat hieno tapa treenata aivoja ja rentoutua, jutustella ja tutustua ihmisiin yhtä aikaa. Ennemmin pelaan lautapeliä kuin istun baarissa.
Löytäisinpä lautapelejä harrastavan nelikymppinen vapaan miehen!