ihanaa olla sopusuhtainen...
lihavilla kamalat kaavut tai trikoot ja iso teepaita. voin pitaa toppeja ja pikkuhameita tai sortseja. kurvini vain ovat edukseen. Huoh. ei käy lihavia kateeksi.
Laihat ovat vaan lautoja, joka on pilattu reiällä. Pitivät mitä yllään, ei tissejä ei peppua. Huoh. ei käy riukuja kateeksi.
koko 40 ja ylpeä siitä
Kommentit (50)
joku teinien joukko vastailemaan ja kinastelemaan?
Vierailija:
pituus 170 ja paino 65. Parit makkarat pitäisi saada pois, niin sitten voisin olla tyytyväinen. Jos olisin kokoa 40 saisin varmaan painaa reilusti päälle 70 kg ja tuntisin itseni kyllä lihavaksi.
Lihaksen määrä kun vaikuttaa aika lailla ulkonäköön...
Vierailija:
40 on sopusuhtainen ja normaali koko. Ja huomio myos tassa puhutaan sopusuhtaisuudesta eika mistaan luuviuluista.
Kuinkahan iso sit oikeesti on jos käyttää puseroistakin kokoa 40??? Olen nyt viimeisilläni ja puseroista/topeista on koko s tai m....
Melkoista porukkaa! ;)
Terv. kakkosnelonen eli 7
Lääkärikin sanoi viimeksi vatsani tutkiessaan, että olet niin hoikka, että sisäelimistä saa ihan kiinni. Tuntui kyllä aika huvittavalta. Minulla ei ole läskimakkaroita vyötäröllä, eikä peffakaan hylly. Lantio on leveä ja rinnat ovat isot, mutta vyötärö on hoikka. Ja vaatekokohan määräytyy rintojen ja lantion ympärysmitan mukaan. BMI on minulla 21,5.
Kainalomakkarat taatusti löytyy, jos koko on 40
Ja onneks on pienet/normaalinkokoiset rinnat. Mitä mä niillä jauhosäkeillä tekisinkään?
Vierailija:
Kainalomakkarat taatusti löytyy, jos koko on 40
hyvä lauta pilattu reiällä- naiset vaan yrittä nostaa egoaan, kun ei ole liivinkuppeihin nosteltavaa. :)
Ei se olisi yhtään kivaa vaikka sitten mahtuisikin johonkin 32/34 kokoon...
Terv. koko 38
Kyllä rintsikoihin saa kaikki yläkropan fläsät kerättyä, jos ovat tukevat.
Mutta ette te voi sitä ymmärtää kun teille ne tissit ovat niin tärkeät niin tärkeät!!!! HUOH!
Vierailija:
Kyllä rintsikoihin saa kaikki yläkropan fläsät kerättyä, jos ovat tukevat.
Vyötärönympärys on 70cm, ei mielestäni mikään sotanorsun..
Koskaan en ole pukenut päälleni telttaa enkä t-paitaa. :)
Farkut on siistit, hieman lahkeisiin levenevät ja istuvat. Toppi on ostettu hennesiltä. Jos lähden ulos niin laitan mustan jakun tähän päälle niin ei tarvitse kauhistella mun selkämakkaroita. :D
Hauskaa pe iltaa kaikille. T. läski bilehile.
Vierailija:
Ja onneks on pienet/normaalinkokoiset rinnat. Mitä mä niillä jauhosäkeillä tekisinkään?
Vierailija:
Koskaan en ole pukenut päälleni telttaa enkä t-paitaa. :)Farkut on siistit, hieman lahkeisiin levenevät ja istuvat. Toppi on ostettu hennesiltä. Jos lähden ulos niin laitan mustan jakun tähän päälle niin ei tarvitse kauhistella mun selkämakkaroita. :D
Hauskaa pe iltaa kaikille. T. läski bilehile.
40 on sopusuhtainen ja normaali koko. Ja huomio myos tassa puhutaan sopusuhtaisuudesta eika mistaan luuviuluista.