Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri raivosi tänään

Vierailija
29.09.2020 |

Tarvitsen neuvoja miten edetä, työkaveri otti täysin puskista ihan hirveät pultit tänään aamupäivällä ja olen ollut koko päivän tuon jälkeen ”että mitä ihmettä”, oikeesti koko tää loppupäivä mennyt miettiessä ja murehtiessa asiaa.

Olen ollut havaitsevinani erilaista käytöstä minua kohtaan jo pitemmän aikaa, ei lähde kanssani esim. syömään, muitten kanssa kyllä. Kaikkea ihme juttua, pieniä kylläkin, mutta koko ajan jotain.

Miten hanskaan tällaisen tilanteen oikein?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että mistä kiikastaa ja jos ei pysty keskustelemaan, niin pyydät esimiestäsi selvittämään asian.

Vierailija
2/3 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitään kontaktia häneen, jos ei hän tee aloitetta. Mulla on kanssa uudessa työpaikassa ihme tiuskija ja puhuu kuin tyhmälle. En kysy siltä mitään, kun en vaan viitsi kiristää sen pinnaa tyhmillä kysymyksillä. Onneksi on muita, joilta voi kysyä. En viitsi pahoittaa mieltäni tuollaisen takia. Eikä siitä ole mitään hyötyä, jos yrittää keskustella asiasta tuollaisen kanssa. Jos sillä on kanttia huutas, niin sillä on kanttia myöskin valehdella, että sä kuvittelet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä hänelle onnellista ja salaa hymyilevää, aivan kuin vihdoinkin asiat olisivat kääntyneet sellaisiksi kuin sinä haluat. Eli olisitkin muka toivonut tällaista pientä pesäeroa. Näytä sisäänpäin hymyilevältä, tyytyväiseltä - äläkä ota kontaktia. Näin ainakin työkaveria vituttaa kuin pientä oravaa, kun hänen temppuilunsa ei ole tehonnutkaan sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme