Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogien "Poikaystävä vastaa" postaukset.

Vierailija
10.12.2013 |

Onko kukaan muu huomannut näistä bloggaajien "Poikaystävä vastaa"- postauksista, että miten äärettömän täydellisiltä nämä heidän miehet kuulostavat vastaillessaan kysymyksiin parisuhteesta. Niitä lukiessa tulee jotenkin liian täydellinen ja epärealistinen kuva, kun tyttöystävää kehutaan "maailman kauneimmaksi naiseksi, ja emme ikinä riitele tai ole mustasukkaisia ja olemme yhdessä loppuelämän" :D

Ymmärrän kyllä sen, että bloggaajat haluavat näyttää elävänsä unelma elämää ja eivät halua julkaista mitään parisuhteensa miinuspuolia, mutta jotenkin huvittaa lukea näitä ja varsinkin postauksiin tulleita satoja kommentteja tyyliin "sulla on maailman ihanin mies, mistä noita löytää"... 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:00"]

No kertokaa nyt kenen eksä sen, en mä tiedä :(

[/quote]

Muakin kiinnostaa. Ei tartte edes suoraan kertoa, kunhan vihjaa oikeaan suuntaan.

Vierailija
42/62 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:34"]

ok, mä en tiennyt, että p.banaanin exäkin on bloggaaja. minkä alan blogia hän pitää, jos kyse ei ole muotiblogista?

[/quote]

päiväkirja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:16"]

Ei mulle ainakaan tule muita niihin aikoihin eronneita bloggaajia mieleen kuin eräs toinen raskaana oleva, mutta tuskin nyt hänen exästään sentään on kyse.

[/quote]

Juu ei, banskun exän blogi ei ole muotiblogi

Vierailija
44/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Pyllybanaani?

Vierailija
45/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:49"]

Kuka on Pyllybanaani?

[/quote]

moukkis ainakin nimitti poikaystäväänsä pöllöbanaaniksi, olisko siis se.

Vierailija
46/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania rakkausrunoja jotkut poikkikset kirjoittelee omiin blogeihinsa <3

Vierailija
47/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:59"]

ihania rakkausrunoja jotkut poikkikset kirjoittelee omiin blogeihinsa <3

[/quote]

pylly silloin kuin seurusteli exänsä kanssa vai joku muu?

Vierailija
48/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavempaa se tuollaista positiivista sanomaa on lukea kuin puolisonsa haukkumista.

Vierailija
49/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ollut vinkkejä ja linkkejä, mutta poistoon ovat tainneet mennä.

kauppareikisteritiedot ovat julkisia, siinä vinkintynkää alkuun

Vierailija
50/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:56"]

täällä on ollut vinkkejä ja linkkejä, mutta poistoon ovat tainneet mennä.

kauppareikisteritiedot ovat julkisia, siinä vinkintynkää alkuun

[/quote]

nyxä kirjoittaa poikkiksesta usein moittivaan sävyyn tai silleen purnaavasti, exä kehui, välillä epäilyttää, voiko siis olla sama mies edes kyseessä, mutta nyxä tosiaan vilahtaa poikkiksen facekuvissa.

Vierailija
51/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isimiestä tuli ikävä, vaikkei tainnut blogissa vastaillakaan.

Vierailija
52/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tule muita niihin aikoihin eronneita bloggaajia mieleen kuin eräs toinen raskaana oleva, mutta tuskin nyt hänen exästään sentään on kyse.

Vierailija
53/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:16"]Ei mulle ainakaan tule muita niihin aikoihin eronneita bloggaajia mieleen kuin eräs toinen raskaana oleva, mutta tuskin nyt hänen exästään sentään on kyse.

[/quote]

Ai Miss Porvoo? Ei kai?

Vierailija
54/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kirjoittaisin blogia ja tekisin tuollaisen 'kysykää poikaystävältä' jutun, niin en kyllä kehtaisi julkaista mitään sellaista missä annetaan liian ruusuinen kuva, koska kuitenkin lähipiiri (ystävät) lukisi tätä blogia ja noloahan se olisi sitten avautua niille jos suhteessa joku mättää, kun ensin kirjoiteltu sydämet silmissä kaikkea muuta. Eli jättäisin koko postauksen tekemättä.

Tuntuu kyllä siltä, että niiden 'muodikkaiden' vaatteiden ja metrin pituisten hiustenpidennyksien lisäksi bloggaajien pitää näyttää myös, että elämään kuuluu täydellinen poikaystävä.

Vierailija
55/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:13"]

Tuntuu kyllä siltä, että niiden 'muodikkaiden' vaatteiden ja metrin pituisten hiustenpidennyksien lisäksi bloggaajien pitää näyttää myös, että elämään kuuluu täydellinen poikaystävä.

[/quote]

Niin...vaikka se olisi lähtenyt lätkimään jo pari vuotta aiemmin..?!!

Vierailija
56/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä nyt teitä. Mulla esimerkiksi, en siis ole bloggaaja, on sellainen poikaystävä, jonka voisin hyvin kuvitella kirjoittavan musta ja meidän suhteesta tollasia asioita. Meidän suhde myös ihan oikeasti on sellainen, ettei juuri riidellä vaan käsitellään erimielisyydet rauhallisesti keskenämme. Toisin sanoen, meidän parisuhde ON ruusuinen ja varmasti jos siitä kirjottaisin julkisesti, te siellä yökkäilisitte että ei voi olla noin ihanaa. En näe mitään järkeä siinä, että poikaystäväni ottaisi vastaavassa tilanteessa esille sen, että nojuu joskus väsyneenä tulee kiisteltyä mitättömistä asioista. Sekö teidän mieltänne lämmittäisi? Muistuttaisin myös, että parisuhde voi päättyä ilman sen suurempia syitä tai draamoja - toisesta voi edelleen tykätä ihmisenä, vaikka parisuhteelta haluaisikin erilaisia asioita.

Vierailija
57/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa : Aika surullisia teidän elämänne, mikäli joudutte elämään parisuhteessa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei ole teille täydellisiä.

Mun silmissäni mun poikaystävä on mulle täydellinen, eikä se, että tykätään välillä eri asioista tai joskus kiistellään, tee säröjä siihen täydellisyyteen.

Ja me ollaan siis seurusteltu jo kuusi vuotta ja olemme kihloissakin, että mistään alkuhuumasta ei ole enää kyse.

Vierailija
58/62 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:53"]

11 jatkaa : Aika surullisia teidän elämänne, mikäli joudutte elämään parisuhteessa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei ole teille täydellisiä.

Mun silmissäni mun poikaystävä on mulle täydellinen, eikä se, että tykätään välillä eri asioista tai joskus kiistellään, tee säröjä siihen täydellisyyteen.

Ja me ollaan siis seurusteltu jo kuusi vuotta ja olemme kihloissakin, että mistään alkuhuumasta ei ole enää kyse.

[/quote]

Mutta riittääkö tellä intohimoa?

[/quote]

Riittää tottakai, intohimon puuttuminen parosuhteessa on minulle ainakin merkki siitä, että suhde alkaa olla väljähtänyt.

Mikä kumma siinä on, että jos parisuhteessa ei riidellä pää punaisena toiselöe huutaen ja ovia paiskoen, ei suhteessa voi olla intohimoa? Meillä sitä intohimoa riittää suoraan muilla osa-alueilla parisuhteessa, kun ei tarvitse kuluttaa sitä toisen morkkaamiseen.

Jännä miten temperamenttoset ihmiset kuvittelevat, että ihmisten, jotka ovat luonteeltaan tasaisempia ja osaavat itsehillinnän jalon taidon paremmin, elämät ovat tylsiä ja harmaita. Ehei, me vaan haetaan aitä jännitystä ihan muilla tavoilla!

Vierailija
59/62 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitusvirheistä, kirjoitan kännykällä niin oikoluku ei ole ihan niin helppoa..

11/12/27

Vierailija
60/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, mulla on yhteinen fb-kaveri ton tyypin kanssa. Ja hämärä muistikuva, et oon tavannu joskus. Pieni on maailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä