Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogien "Poikaystävä vastaa" postaukset.

Vierailija
10.12.2013 |

Onko kukaan muu huomannut näistä bloggaajien "Poikaystävä vastaa"- postauksista, että miten äärettömän täydellisiltä nämä heidän miehet kuulostavat vastaillessaan kysymyksiin parisuhteesta. Niitä lukiessa tulee jotenkin liian täydellinen ja epärealistinen kuva, kun tyttöystävää kehutaan "maailman kauneimmaksi naiseksi, ja emme ikinä riitele tai ole mustasukkaisia ja olemme yhdessä loppuelämän" :D

Ymmärrän kyllä sen, että bloggaajat haluavat näyttää elävänsä unelma elämää ja eivät halua julkaista mitään parisuhteensa miinuspuolia, mutta jotenkin huvittaa lukea näitä ja varsinkin postauksiin tulleita satoja kommentteja tyyliin "sulla on maailman ihanin mies, mistä noita löytää"... 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei edes haluaisi että minä bloggaisin, hänen työnsä ja asemansa takia, ymmärrän hyvin. Enkä jaksaisikaan esitellä omaisuuttamme, mitä lisäarvoa se toisi elämänlaatuumme? :)

Onko ne poikaystävät ja miehet jotka haluaa esiin blogien kautta sellaisia joilla ei ole mitään kovin erikoisia, hyväpalkkaisia ammatteja joissa olisi syytä pitää matalaa profiilia? Ehkä haluavat itselleen jotain muuta työtä kumppanin blogin kautta tai muuten vaan huomionkipeitä persoonia?

Vierailija
2/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa lahjat mulle, ei sekään halua että esittelen niitä netissä koko kansalle, ja hehkutan siellä miten ihanaa on ja jotain kummaa vertaistukea kerjäten, koska loppupelissä vain sillä on merkitystä että minä pidän niistä eikä nettitirkistelijät :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:53"]

11 jatkaa : Aika surullisia teidän elämänne, mikäli joudutte elämään parisuhteessa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei ole teille täydellisiä.

Mun silmissäni mun poikaystävä on mulle täydellinen, eikä se, että tykätään välillä eri asioista tai joskus kiistellään, tee säröjä siihen täydellisyyteen.

Ja me ollaan siis seurusteltu jo kuusi vuotta ja olemme kihloissakin, että mistään alkuhuumasta ei ole enää kyse.

[/quote]

Mutta riittääkö tellä intohimoa?

Vierailija
4/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:07"]

Kuitenkin mies vaistailee kysymyksiin "joo ihan kivat on noi sen vaatteet", jonka jälkeen bloggaaja tyttö vähän muokkaakin vastauksia sellaisiksi, että tavallisessa parisuhteessa olevat lukijat ovat kateudesta vihreänä, kun toisella on niin rakastava ja mies jolta satelee kehuja. 

[/quote]

Varsinkin kun ne miehet on aina niin hyvin "koulutettuja" että ymmärtävät tulla töistä kotiin Vuittonin tai Mulberryn pussukka mukana ettei eukko murjota ;-)

[/quote]

Täytyy sanoa, että miehelläni ei ollut minua ennen parisuhdehistoriaa joten ei ole koulutettu. On kyllä tullut kerran kalliin merkkilaukun kanssa kotiin vaikka en ole pyytänyt ostamaan sellaista ilman ihan kouluttamistakin. Ilmeisesti osaa laskeskella mistä naiset keskimäärin pitävät vaikka itse en ole esim. muodista tai laukuista pahemmin puhunut kotona. Osaa sitten valita lahjan ainakin suurinpiirtein oikein minun makuni mukaan.

En ole bloggari, mutta en pidä bloggareiden parisuhdeposteja minään sievistelynä tms. Olen ollut mieheni kanssa yli 10 vuotta, mutta ei meillä ole koskaan ollut kunnon riitojam raivopurkauksia tai tilanteita että olisi huudettu toisillemme. Tiedän kyllä, että esim. muutama kaverini jopa huutaa miehelleen kotona eli on ihan kunnon yhteenottoja joissakin kodeissa. Jos on tasainen parisuhde, jossa kummatkin puoliskot ovat tyytyväisiä toisiinsa ja tilanteisiinsa niin eipä ihmisellä välttämättä ole mitään sen suurempaa draamaa normaalisti menossa siellä parisuhteessa.

Vierailija
5/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ääripää on tämä "minun erikoismieheni on niin tärkeä etten voi hänestä puhua tai elämästämme ylipäätään"

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:25"]Minun mieheni ei edes haluaisi että minä bloggaisin, hänen työnsä ja asemansa takia, ymmärrän hyvin. Enkä jaksaisikaan esitellä omaisuuttamme, mitä lisäarvoa se toisi elämänlaatuumme? :)

Onko ne poikaystävät ja miehet jotka haluaa esiin blogien kautta sellaisia joilla ei ole mitään kovin erikoisia, hyväpalkkaisia ammatteja joissa olisi syytä pitää matalaa profiilia? Ehkä haluavat itselleen jotain muuta työtä kumppanin blogin kautta tai muuten vaan huomionkipeitä persoonia?

[/quote]

Vierailija
6/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:25"]

Minun mieheni ei edes haluaisi että minä bloggaisin, hänen työnsä ja asemansa takia, ymmärrän hyvin. Enkä jaksaisikaan esitellä omaisuuttamme, mitä lisäarvoa se toisi elämänlaatuumme? :)

[/quote]

Samaa mieltä. Varmaan bloggaajan miehellekin ihan hienoa, kun tyttöystävä esittelee juuri ostamiaan alusvaatteita koko kansalle...

Vierailija
7/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:59"]

Varmaan bloggaajan miehellekin ihan hienoa, kun tyttöystävä esittelee juuri ostamiaan alusvaatteita koko kansalle...

[/quote]

Avaisitko vähän tätä. Siis miksi se poikaystävää hiertäisi? Tai hänelle edes kuuluisi?

Vierailija
8/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Avaisitko vähän tätä. Siis miksi se poikaystävää hiertäisi? Tai hänelle edes kuuluisi?

[/quote]

Heh, onko se sitten hienoa kun kaikki (miehen sekä naisen) ystävät, työkaverit, sukulaiset yms + vielä tuntemattomatkin katselee näitä pitsistringi kuvia. 

Ei siinä mitään pahaa, jos ihan tietoisesti haluaa itseään esitellä netissä noinkin avoimesti...

Vierailija
9/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:08"]

[/quote]

[/quote]

Heh, onko se sitten hienoa kun kaikki (miehen sekä naisen) ystävät, työkaverit, sukulaiset yms + vielä tuntemattomatkin katselee näitä pitsistringi kuvia. 

Ei siinä mitään pahaa, jos ihan tietoisesti haluaa itseään esitellä netissä noinkin avoimesti...

[/quote]

Monet miehet vain tykkäävät, jos on julkisessa tiedossa, kuinka hemaiseva misu heillä onkaan. Ei kaikki, mutta monet.

Vierailija
10/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:49"]

Toinen ääripää on tämä "minun erikoismieheni on niin tärkeä etten voi hänestä puhua tai elämästämme ylipäätään"

[/quote]

Minkä takia omaa elämää täytyy kailottaa kaikille? Tuskin se nyt hirveästi ja oikeasti muita kamalasti kiinnostaa? Tulee mieleen suomalaiset kovaääniset tädit junassa jotka huutaa kännykkään "mites se sinun tyttären ja sensen Santerin avioero nyt etenee, ja onko teidän Askolla vielä niitä peräpukamia?" niin että varmasti koko vaunu kuulee!

Vierailija
11/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:07"]

Kuitenkin mies vaistailee kysymyksiin "joo ihan kivat on noi sen vaatteet", jonka jälkeen bloggaaja tyttö vähän muokkaakin vastauksia sellaisiksi, että tavallisessa parisuhteessa olevat lukijat ovat kateudesta vihreänä, kun toisella on niin rakastava ja mies jolta satelee kehuja. 

[/quote]

Eivät kaikki miehet tavallisestikaan puhu noin.

Vierailija
12/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsen nämä (ja muutkin överit hehkutukset oman elämän täydellisyydestä) sillä tavoin, että suhteessa/elämässä todellakin on jotain mätänä, sillä jos kaikki oikeasti olisi hyvin ja ihminen (&suhde) tyytyväinen ja tasapainossa, ei oikeasti olisi tarve "leijua" näillä asioilla. Kuulostaa vaan vakuuttelulta, itsensä ja muiden. Tuskinpa nämä bloggaajat tätä kuitenkaan edes tiedostavat. Egon pönkitystä, sillä pinnan alla totuus on toinen..

Vierailija
13/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vauvapalstalaisten kritiikki osuu oikeaan, mutta nyt kyllä kuulostatte pelkästään katkerilta :D teidänkö miehenne vaikka sukujuhlissa kertoisi julkisesti, että päin helkkariahan meillä menee ja onhan toi nyt aika hirvee läski ja nalkuttava akka? 

Vierailija
14/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:11"]

Monet miehet vain tykkäävät, jos on julkisessa tiedossa, kuinka hemaiseva misu heillä onkaan. Ei kaikki, mutta monet.

[/quote]

Ne on niitä harvoja valitettavia ja kehittymättömiä tapauksia jotka hakevat puolisosta jotain kilpavarusteltavaa edustusnukkea, omaa typerää egoaan pönkittämään.

Vierailija
15/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko bloggaajan blogi-alkuaikojen mies/poikaystävä on edelleen kuvioissa mukana? En usko että enää monikaan.

Vierailija
16/62 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut miehetkin ovat hypänneet uuden blogistin kyytiin, salaisuudeksi ja sivulauseisiin.

Vierailija
17/62 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mä en tiennyt, että p.banaanin exäkin on bloggaaja. minkä alan blogia hän pitää, jos kyse ei ole muotiblogista?

Vierailija
18/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka uskoo, että se ei olisi bloggaajan itse kirjoittama se "poikaystävän" kommentti. Blogithan ovat muutenkin pilvilinnoja, jotka on vain kirjoitustaidolla luotu. Eihän ne ole totta! Nykyään kuka vaan voi alkaa kirjailijaksi, ennen sentään fiktion julkaisemiseen tarvitsi kustannusyhtiön, joka rahoitti kirjan painamisen ja levityksen kirjakauppoihin...

Vierailija
19/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/62 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti niitä vaatehuoneisiin jätettyjä bloggaavia ex-emäntiä ilmestyy aina tuon tuostakin, vaikka näyttävät olevan niin täydellisessä parisuhteessa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi