Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai vitsit olen ihan hulluna tuorepastaan!

Vierailija
09.12.2013 |

Nokare Oivariinia päälle ja se on siinä :) Just vetäsin kulhollisen ricotta-pinaattitäytteisiä ravioleja, nam nam!

Kuivapastaa en enää osta ollenkaan, kun ennen en mukamas tykännyt pastaruoista kun en tuollaiseen herkkuun kuin tuorepastaan ollut ennen törmännyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta elätkö tynnyrissä? Miten olet voinut olla törmäämättä aiemmin tuorepastaan? Et käy ruokakaupassa tai ravintoiloissa? Et lue keittokirjoja tai katso kokkiohjelmia?

Vierailija
2/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta. Täytyykin maistaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä taas, että joihinkin ruokiin sopii paremmin kuiva- ja toisiin tuorepasta. Kumpikaan ei ole itsessään parempi tai hienompi, vaan ne vaan toimii eri ruoissa. Esim. nokare Oivariinia ei varmasti toimi hyvänkään tuorepastan kanssa, vaan tarvii vähän maukkaamman kastikkeen (tosin parhaat kuivapastat, joita ei valitettavasti Suomesta tahdo saada, on erittäin hyviä pelkän hyvän oliiviöljyn ja ripauksen suolaa kanssa). Toisaalta kuivapastat on parempia monen kastikkeen kanssa ja esim. keittoihin tai pataruokiin.

Vierailija
4/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesto sopii sen kanssa tosi hyvin, suosittelen! Helppo ja nopea "pikaruoka". Vielä vaikka aurinkokuivattuja tomaatteja sinne vähän sekaan niin hyvää on.

Viesti 2 oli taattua av:ta. Mä vaan odotan sitä koska joku tulee paheksumaan sitä, että ap mitä ilmeisimmin ostaa kaupan valmista tuorepastaa, hyi sentään! Itse se täytyy tehdä.

Vierailija
5/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauta joukkoon oliiviöljyä äläkä mitään paskaa Oivariinia.

Vierailija
6/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oo kyllä kakkosen kanssa samoilla linjoilla, tuorepastaa on myyty ainaki 10 vuotta kaupoissa, miten joku voi törmätä nniihin vasta nyt? Tuo kutosen "paska oivariini" taas on taattua av:ta.

Vierailija
7/7 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:09"]

No oo kyllä kakkosen kanssa samoilla linjoilla, tuorepastaa on myyty ainaki 10 vuotta kaupoissa, miten joku voi törmätä nniihin vasta nyt? Tuo kutosen "paska oivariini" taas on taattua av:ta.

[/quote]

Niin, siis onhan se vähän hassua jos ei ole siihen törmännyt, mutta mä tarkoitin että on taattua av:ta että heti ensimmäisen viestin sanoma on enemmän tai vähemmän disauttaa aloittajaa.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi