Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullu ex

Vierailija
04.08.2013 |

Hemmeti, oon kohta tulossa hulluksi. Eroti noin 7v sitten eikä vieläkään ole päässyt hänestä eroon. Meil on lapsia 2(11vja 10v). Hän uhkaile, kiristä, haukku mut lapsille huonoksi äidiksi. Uhkaile viedä mult lapset vaikka en juo, polta, en käytä väkivalta. Syyttä mut ihan kaikessa. Oon vaihtanut puhelinnumeroa, nyt lähetä fb viestejä. Jos lapset unohtaa lataa kännykään akkua nii tiedysti on mun vika että hän ei saa yhteytä. Lapset ei sais olla pihalla yksin kun se on heittelilejättö. Jos ulkona lapsil on likaiset vaatteet niin se tarkoita että en huolehti niiden puhtaudesta, jos lapsil on jaloissa mustelmia niin minä tai mu mies hakkataan niitä. Oon niin väsynyt hänen syyttelyyn että en pysty enää nukkumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen olet alunperin?

Vierailija
2/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä minkämaalainen oon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä mielessä että kirjoitat erikoista "feikki-hoono-soomea". Jos eksäsi on lastesi isä, et valitettavasti pääse hänestä koskaan eroon. Yrittäkää selvittä välit ihan rauhassa keskustelemalla (ota myös miehesi mukaan) jos ei onnistu niin lastenvalvoja tai muu sosiaaliviranomainen mukaan. Nykyään niin monet eroavat, että on tarjolla eroseminaareja sun muita jotka voivat hyödyttää.  Kaveripiirissäni on erotilanteissa käyty em seminaareissa, otettu saman pöydän ääreen eksät ja nyksät jne. Ero ei ole koskaan helppo, mutta se on elämäntilanne jonka eteen on tehtävä töitä-

Vierailija
4/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkista.ap

Vierailija
5/5 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muita vinkkejä mitä voisi tehä?