Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Millaiset välit sinulla on anoppisi kanssa?

Vierailija
09.12.2013 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
2/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, noin 5000 kilometriä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) tai :/

Vierailija
4/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Mun anoppi on ihan älyttömän huumorintajuinen ihminen ja nauretaan paljon. Hän on jo 75 vuotias, minä 39.

Vierailija
5/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Enemmän olen tekemisissä hänen kanssaan kuin poikansa. Yleensä soittaa mulle, jos asiaa tai ihan muutenkin. Asutaan muutaman km läheisyydessä.

Vierailija
6/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Anoppi on mulle paljon läheisempi kuin oma äiti, vähän kuin isosisko tai ystävä oikeastaan.

Vierailija
7/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi jopa sanoa, että ystävälliset. Mikä on tietysti siis hyvä juttu. Minä vain olen todella varautunut kaikkien vanhempien naisten seurassa, johtuen ikävistä kokemuksista menneisyydestä. Ja en yleensä päästä hmisiä kauhean lähelle, joten ei lähelle ole päässyt kukaan miehen sukulainenkaan.

Vierailija
8/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileän kohteliaat. Anoppi on "hieman" tuulellakäyvä, toisinaan tulee viereen istumaan ja juttelee mukavia, toisinaan vilkaisee vain kuin halpaa makkaraa.. Ikävä ex-anoppia :(. 

Vierailija
9/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin välien olevan hyvät tai edes normaalit (eli tervehditään kun nähdään ja ei mustamaalata mua muille sukulaisille).

Kaikkea on yritetty.

Tämä on kuitenkin liikaa vaadittu... Anoppi on hankala ihminen. :( Paljon murheita aiheutunut hänen tempuistaan.

Vierailija
10/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot. Ei hyväksynyt minua miniäkseen ja sittemmin on yrittänyt alkaa mielistellä kun lapsi tuli mutta en oikein luota häneen. Kun selväksi tuli aikanaan ettei pidä ja hyväksy. En sitten jaksa esittää ystävää kun tiedän oikeat tunteensa. Tästä syystä ei sitten ole niin läheinen lapsenlapsensa kanssa mitä olisi halunnut. Mutta minulle tulee ihan kamala olo heillä käymisestä niin ei tee mieli usein mennä. Menneisyys painaa, jotenkin tunnemuisti kyllä muistaa millaista siellä kylässä on ollut.

En tiedä onko sitten hänen vai minun vika että ollaan etäisiä. Mies pitää silleen yhteyttä kuin miehet yleensä. Ei soittele äidilleen eikä kutsu kylään.

Olen varmasti helpottunut kun anoppi kuolee. Toivoisin että ei elä mitenkään erityisen kauaa. Rasittaa pakollinen kanssakäyminen.

Vierailija
11/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu joka ikiseen asiaan eikä ole vielä napanuoraa poikaansa katkaissut. Soittaa 10 kertaa päivässä.

Vierailija
12/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset ja ystävälliset, bestiksiä emme ole mutta hyvissä väleissä. 

Vierailija
13/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalliset. Anoppi kuoli ennen syntymääni.

Vierailija
14/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, oikein mukava ja kiva nähdä taas jouluna. Tosin muistelen joskus erästä anoppiani, siinäpä nainen. Oli saanut lapsensa n 2kymppisenä, eli tytär 30v niin anoppi 50v ja minä siltä väliltä. Appiukkona täysi vässykkä, lökäpöksy. Antoi melkoiset kyydit kun pääsi makuun. Tytär kiukkusi kaikesta ja pihtasi, anoppi hymyili ja suorastaan pyysi lisää.

Vierailija
15/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissämme on ikuisuus.

*ikävä anoppia*

Vierailija
16/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvät välit ja soitellaan ja jutellaan netissä usein, mukava ihminen.

Vierailija
17/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvät, olen onnekas kun mulla on mahtava anoppi! Häneen voi luottaa aina.

Vierailija
18/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on jo mullan alla, mutta välimme olivat suht hyvät. 

Vierailija
19/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli hieno ihminen. Vaatimaton mutta luja, oikeamielinen, murtumaton. Todellinen arjen sankari. Onneksi hän jätti noita vahvuuksiaan myös perinnöksi.

Vierailija
20/24 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Meillä ei ole mitään yhteistä (paitsi se mies ja tietysti lapset), joten mitään puhuttavaa ei yleisen small talkin lisäksi ole. Anoppi ottaa kaiken kommentoinnin negatiivisena palautteena ja todella henkilökohtaisesti, vaikka olisin yleisellä tasolla puhunut jostain, joten saan olla kieli keskellä suuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän